Proiectul constă într-un sistem interactiv tip „Crack the Code” integrat într-o cutie de tip seif DIY, în care utilizatorul trebuie să introducă o combinație secretă de apăsări pe patru butoane pentru a debloca un mecanism controlat de servomotor, cu feedback vizual prin opt LED-uri (verzi și roșii), afișaj OLED I2C pentru mesaje și control logic realizat cu ajutorul unui microcontroler Arduino UNO, valorificând întreruperile, PWM-ul și interfața I2C.
Acest proiect implementează un joc interactiv de tip „Crack the Code”, integrat într-o cutie de tip seif DIY controlată de un servomotor. Scopul este de a introduce o combinație corectă de apăsări pe un set de butoane, într-o ordine prestabilită, pentru a „deschide” electronic seiful.
După pornirea sistemului, utilizatorul este ghidat de mesajele afișate pe ecranul LCD. Codul trebuie introdus corect, pas cu pas, în limita unui număr prestabilit de încercări. La fiecare apăsare:
-LED-ul rosu aprins semnalizeaza o cifra corecta
-LED-ul roșu inchis semnalizează o greșeală
Dacă întreaga secvență este introdusă corect, servomotorul deschide „ușa” seifului. În caz contrar, jocul revine la ecranul de start sau afișează un mesaj de eroare.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.