Crack The Code Puzzle Game

Introducere

Proiectul constă într-un sistem interactiv tip „Crack the Code” integrat într-o cutie de tip seif DIY, în care utilizatorul trebuie să introducă o combinație secretă de apăsări pe patru butoane pentru a debloca un mecanism controlat de servomotor, cu feedback vizual prin opt LED-uri (verzi și roșii), afișaj OLED I2C pentru mesaje și control logic realizat cu ajutorul unui microcontroler Arduino UNO, valorificând întreruperile, PWM-ul și interfața I2C.

Descriere generală

Acest proiect implementează un joc interactiv de tip „Crack the Code”, integrat într-o cutie de tip seif DIY controlată de un servomotor. Scopul este de a introduce o combinație corectă de apăsări pe un set de butoane, într-o ordine prestabilită, pentru a „deschide” electronic seiful.

După pornirea sistemului, utilizatorul este ghidat de mesajele afișate pe ecranul LCD. Codul trebuie introdus corect, pas cu pas, în limita unui număr prestabilit de încercări. La fiecare apăsare:

-LED-ul rosu aprins semnalizeaza o cifra corecta

-LED-ul roșu inchis semnalizează o greșeală

Dacă întreaga secvență este introdusă corect, servomotorul deschide „ușa” seifului. În caz contrar, jocul revine la ecranul de start sau afișează un mesaj de eroare.

Hardware Design

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2025/apredescu/radu.popescu0910.txt · Last modified: 2025/05/27 18:39 by radu.popescu0910
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0