This is an old revision of the document!


Willy - the Buddy Chaser

Introducere

„Willy – the Buddy Chaser” este o masinuta autonoma proiectata sa urmareasca un om in timp real, folosind senzori de detectie (cu infrarosu), un senzor ultrasonic si un microcontroler. Scopul principal al proiectului este dezvoltarea unui sistem hardware capabil sa identifice si sa urmareasca un obiect in miscare, integrand concepte esentiale din domeniul proiectarii cu microprocesoare.

Ideea a pornit din dorinta de a combina elemente de robotica cu o componenta interactiva și prietenoasa. Pe langa aspectele tehnice, proiectul are si un scop distractiv – utilizatorul se poate juca efectiv cu masinuta, fiind urmarit de aceasta intr-un mod similar cu un „animal de companie robotic”. Aceasta latura face ca proiectul sa fie mai atractiv si accesibil inclusiv pentru publicul larg.

Acest proiect poate reprezenta o baza pentru aplicatii educationale, jucarii inteligente sau chiar sisteme autonome de asistenta in viitor.

Descriere generală

Schema bloc

Hardware Design

Lista piese

Denumire piesa Link achizitionare
Arduino UNO R3 Optimus digital
Motor Driver L298N Optimus digital
Senzor Infrarosu de Obstacole Optimus digital
Senzor Ultrasonic de Distanta HC-SR04+ Optimus digital
Motor cu reductor si roata Optimus digital
Mini Breadboard Albastru Optimus digital
LCD 1602 Optimus digital
Buzzer Optimus digital
Suport 6 baterii AA Optimus digital
Comutator KCD10-101 Optimus digital
Set Fire tata-tata Optimus digital
Set fire mama-tata Optimus digital

Schema Board

?300

Schema Electrica

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2025/apredescu/cristian.deda.1747434757.txt.gz · Last modified: 2025/05/17 01:32 by cristian.deda
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0