This is an old revision of the document!


Old School Game Console

Nume: Mihai-Catalin Stan

Grupa: 335CA

Introducere

Proiectul va consta intr-o consola de jocuri inspirata de produsul de mai jos, dar si de consola ArduBoy. Pe aceasta va rula o varianta actualizata de Tetris, cu muzica, logs, mecanica de tilting si un modul de ceas pentru surprize zilnice.

Dupa cum spune si numele, scopul proiectului este de a crea un produs fizic, portabil si cu un design de moda veche, suficient de complex incat sa acopere concepte din 3 laboratoare si 3 componente mai complexe/senzori.

Ideea de la care am pornit este o dezbatere nostalgica recenta pe care am avut-o, la care s-a adus vorba de consola din poza de mai sus. Atunci am realizat ca mi-ar placea sa simt atat nostalgia vechii console cat si satisfactia de a o crea cu propriile maini. Cred ca altora le-ar fi utila deoarece pe langa nostalgia adusa de aceasta exista elemente noi care ar putea captiva temporar utilizatorul. (mecanica de tilting si reward-urile zilnice)

Descriere generală

 Schema bloc

Hardware Design

Intrucat ideea de la care am plecat este destul de simpla, am decis sa adaug si alte module pentru a oferi functionalitati in plus. Astfel, proiectul in varianta finala va avea urmatoarele componente:

  • Placa de dezvoltare ESP32
  • Fire
  • Rezistene
  • Diode
  • LED RGB
  • Butoane
  • Buzzer
  • Display LCD
  • Modul RTC
  • Card SD
  • Accelerometru si giroscop

Proiectul foloseste concepte din laboratoarele:

  • GPIO (LED/Buzzer)
  • Intreruperi (Prin butoane)
  • Timere
  • SPI (Card SD)
  • I2C (RTC, Giroscop & Accelerometru)

 Schematic proiect

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2025/aluca/mihai_catalin.stan.1747050896.txt.gz · Last modified: 2025/05/12 14:54 by mihai_catalin.stan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0