This is an old revision of the document!
Friendship Roulette
Introducere
Aceasta simulare electrica a jocului European Roulette are rolul de a delecta grupuri de prieteni fara a implica partea de gambling. Ruleta europeană este un joc de cazino iconic și captivant, în care jucătorii pariază unde va ateriza o minge. Roata este împărțită în 37 de buzunare numerotate de la 0 la 36. Jucătorii pot plasa pariuri pe numere individuale, grupuri de numere, culori (roșu sau negru) sau dacă numărul va fi impar sau par. După ce toate pariurile sunt plasate, crupierul lansează bila în roată și jucătorii așteaptă cu sufletul la gură să vadă unde se va opri. Este un joc de noroc fascinant, în care emoția și anticiparea sunt la ele acasă. Aceasta varianta digitalizata inlocuieste mingea cu leduri, cupierul cu un buton
de start al rundei si pariatul cu prietenie si distractie.
Descriere generală
Atunci cand este conectata ruleta porneste o animatie de intampinare a jucatorului. Butonul Spin va porni o runda de joc. Ledurile se vor aprinde pe rand simbolizand slotul in care se afla bila la momentul actual. Viteza de joc a unei runde este setata cu ajutorul potentiometrului. Numarul castigator este ultimul led aprins, numar care va fi anuntat si pe ecran. La fiecare schimbare de slot, buzzerul produce un set pentru a crea o atmosfera captivanta. Ledul prezinta mereu numele jocului, iar intre runde un mesaj de idle.
Hardware Design
Placuta Arduino Nano, 37 de leduri, speaker, 5 rezistoare, 1 buton, ecran I2C, potentiometru
Pentru a folosi un numar redus de pini folosesc tehnica charlieplexing.
Tabla este impartita in 4 zone formate din 9 leduri plus ledul 0, care reprezinta culoarea verde.
Catodul ledurilor este conectat in serii consecutive de cate 9 la pinii A0 - A2
Datorita unei impartiri initiale gresite a trebuit sa renunt la un set de 9 leduri. (Pinii A6 si A7 de
placuta nu suporta operatii de I/O)
Anodul pinilor este conectat in 9 de serii de cate 4 la pinii digitali (D2 - D10)
Pinul 0 conectat pe D11
Un ecran cu suport I2C trebuie conectat la pinii A4 si A5 pe Arduino Nano
Potentiometru conectat pe A6
Buzzer conectat pe A3
PushButton conectat pe pinul D12
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Mediul de dezvoltare folosit este Arduino IDE pentru simplitate. Pentru a aprinde ledul X din
cadranul Y trebuie ca restul de cadrane sa fie setate pe LOW, cadranul Y pe HIGH si ledul X
pe HIGH conform chalieplexing.
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF