This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:vstoica:vasileios.gkourasis [2024/05/27 11:09] vasileios.gkourasis |
pm:prj2024:vstoica:vasileios.gkourasis [2024/05/27 14:28] (current) vasileios.gkourasis |
||
---|---|---|---|
Line 9: | Line 9: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | {{:pm:prj2024:vstoica:vasi_schema3.drawio.png?300|}} | + | {{:pm:prj2024:vstoica:skeme_vasileios.drawio.png?300|}} |
Atunci cand este conectata ruleta porneste o animatie de intampinare a jucatorului. Butonul Spin va porni o runda de joc. Ledurile se vor aprinde pe rand simbolizand slotul in care se afla bila la momentul actual. Viteza de joc a unei runde este setata cu ajutorul potentiometrului. Numarul castigator este ultimul led aprins, numar care va fi anuntat si pe ecran. La fiecare schimbare de slot, buzzerul produce un set pentru a crea o atmosfera captivanta. Ledul prezinta mereu numele jocului, iar intre runde un mesaj de idle. | Atunci cand este conectata ruleta porneste o animatie de intampinare a jucatorului. Butonul Spin va porni o runda de joc. Ledurile se vor aprinde pe rand simbolizand slotul in care se afla bila la momentul actual. Viteza de joc a unei runde este setata cu ajutorul potentiometrului. Numarul castigator este ultimul led aprins, numar care va fi anuntat si pe ecran. La fiecare schimbare de slot, buzzerul produce un set pentru a crea o atmosfera captivanta. Ledul prezinta mereu numele jocului, iar intre runde un mesaj de idle. | ||
Line 29: | Line 29: | ||
* PushButton conectat pe pinul D12 | * PushButton conectat pe pinul D12 | ||
| | ||
- | * {{:pm:prj2024:vstoica:ruleta_var_1.png?300|}} | + | * {{:pm:prj2024:vstoica:electric_final_vasileios.png?300|}} |
+ | * {{:pm:prj2024:vstoica:vasi_harnicul.jpeg?300|}} | ||
</note> | </note> | ||
Line 42: | Line 43: | ||
* (etapa 3) surse şi funcţii implementate | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | ||
* Mediul de dezvoltare folosit este Arduino IDE pentru simplitate. Pentru a aprinde ledul X din | * Mediul de dezvoltare folosit este Arduino IDE pentru simplitate. Pentru a aprinde ledul X din | ||
- | cadranul Y trebuie ca restul de cadrane sa fie setate pe LOW, cadranul Y pe HIGH si ledul X | + | cadranul Y trebuie ca restul de cadrane sa fie setate pe LOW, cadranul Y pe HIGH si ledul X pe HIGH conform chalieplexing. |
- | pe HIGH conform chalieplexing. | + | * Pentru ecran folosesc biblioteca LiquidCrystal I2C. |
+ | * Valoarea potentiometrului este salvata intr-o variabila globala, in functie de aceasta setandu-se viteza de joc. | ||
+ | * Am folosit switch case-uri pentru a face legatura dintre numarul de pe tabla si pinii corespunzatori ledului. | ||
+ | * Pentru a imita un joc fluid am folosit un for pentru a stabili durata rundei si un switch case pentru a schimba cadranul. | ||
</note> | </note> | ||
Line 63: | Line 67: | ||
<note warning> | <note warning> | ||
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | {{:pm:prj2024:vstoica:cod_vasileios.zip|}} |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
</note> | </note> | ||
Line 75: | Line 77: | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
+ | * Resurse Software: | ||
+ | - https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DZtwFpFIS1_0&ved=2ahUKEwj3harA2K2GAxU3g_0HHbF0CCEQtwJ6BAgqEAI&usg=AOvVaw21JJHYNmE2_-rBiMg6Rtli | ||
+ | - https://steemit.com/utopian-io/@luisrod/arduino-nano | ||
<note> | <note> |