This is an old revision of the document!


Screaming self watering pot

Introducere

Ce face?
ScreamingPot este un ghiveci auto-irigant echipat cu senzori de umiditate și de prezență umană. Când nivelul apei scade sub pragul necesar și senzorul detectează o persoană în apropiere, ghiveciul emite sunete amuzante care imită un strigăt, alertând astfel utilizatorul despre necesitatea reîncărcării cu apă. De asemenea, dispune de o aplicație pentru smartphone care permite utilizatorilor să monitorizeze starea plantei și să configureze setări personalizate pentru îngrijirea acesteia.

Scopul proiectului
ScreamingPot își propune să transforme îngrijirea plantelor într-o experiență mai plăcută și interactivă, reducând riscul ca plantele să sufere din cauza neglijenței. Este ideal pentru persoanele ocupate sau pentru cei care tind să uite să ude plantele, facilitând astfel menținerea sănătății vegetale fără eforturi constante.

Idea de la care a pornit
Ideea ScreamingPot a venit din dorința de a adăuga un element de umor și interactivitate în rutina zilnică de îngrijire a plantelor. Observând că multe persoane uită frecvent să-și ude plantele, m-am gândit că o alertă vocală amuzantă ar putea fi mai eficientă și mai memorabilă decât o simplă notificare pe telefon.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Lista de componente:

  • Arduino Uno R3
  • MODUL WIFI ESP8266 TRANSRECEIVER, ESP-01
  • Modul senzor umiditate sol
  • Pompa de apa 3-6V
  • Senzor ultrasonic HC-SR04
  • Modul mini MP3 Player
  • Card SD
  • KINGSTATE - KDMG36008-10B - Speaker, Micro, Dynamic, 1.5 W, 8 ohm, 104 dB, 570 Hz to 5 kHz

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/vstoica/rardu_marian.leanca.1714657242.txt.gz · Last modified: 2024/05/02 16:40 by radu_marian.leanca
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0