This is an old revision of the document!


MP3 player

Introducere

Cu pasiunea pentru tehnologie și dorința de a crea o experiență muzicală captivantă, am dezvoltat o simulare meticulos elaborată a unui MP3 player utilizând placa Arduino UNO. Acest dispozitiv inteligent integrează o gamă de componente sofisticate pentru a aduce muzica la viață într-un mod inovator și practic.

Cu ajutorul unui ecran LCD I2C, interfața este elegantă și informativă, oferind utilizatorului informații esențiale despre melodia care rulează în prezent, stadiul de redare/pauză și nivelul volumului. Astfel, fiecare melodie devine o experiență vizuală și auditivă de neuitat.

Modulul SD card servește ca un depozit eficient pentru playlist-uri și melodii, oferind astfel o gamă vastă de opțiuni muzicale la îndemână. Cu ajutorul unui potențiometru, utilizatorul poate ajusta volumul melodiilor pentru a obține exact nivelul dorit de imersiune și calitate sonoră.

Controlul melodiilor este intuitiv și ușor de utilizat, datorită celor patru butoane dedicate: “previous” pentru melodia anterioară, “pause” pentru a întrerupe temporar redarea, “start” pentru a relua redarea și “next” pentru a trece la următoarea melodie. Această interfață simplă și ergonomică adaugă un plus de confort și eficiență în experiența de auditie.

Prin această implementare minuțioasă și profesională, am creat nu doar un simplu MP3 player, ci o piesă de artă tehnologică care îmbină perfect utilitatea și inovația într-un dispozitiv compact și elegant. Este o demonstrație a abilităților noastre tehnice și a dedicării noastre pentru a aduce inovația în lumea muzicii digitale.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/vstoica/miruna.coman1311.1714751939.txt.gz · Last modified: 2024/05/03 18:58 by miruna.coman1311
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0