This is an old revision of the document!
Punching Machine
Introducere
Se doreste implementarea unui aparat de masurat forta loviturii cu pumnul la o scara mai mica, pentru a usura portabilitatea. Aparatul va indica un anumit scor obtinut in urma loviturii unei mingi/sac de box.
Descriere generală
Hardware Design
Piese
ESP32:
Ecran LCD 1602:
Tensiune de alimentare: 3.3V/5V;
Tensiune alimentare backlight: 4.2V;
Curent: 2mA;
Modulul comunică prin intermediul unui convertor I2C;
Receptor laser OKY3301-1:
Tensiune de alimentare: 2.7V - 5.5V (recomandat 5V);
Curent: 3mA;
Output normal pe LOW, cand primeste laser trece pe HIGH;
Dioda laser KY-008:
Electromagnet 34/18:
Modul cu Tranzistor de Putere IRF520:
Schema hardware
Software Design
Voi utiliza ESP-IDF ca development framework.
Pentru masurarea puterii cu care se loveste, se va masura timpul in care un circuit format dintr-un laser si un receptor este intrerup de trecerea bratului aparatului prin fata laserului. Aparatul creaza un acces point pentru a putea fi controlat intr-un browser.
/connect - aparatul asteapta ca un controller sa se conecteze. Conectarea se realizeaza prin intermediul unei aplicatii pe telefon sau dintr-un browser.
/try - dupa ce un controller a fost conectat la aparat, acesta va astepta o cerere POST ce va contine un nume (“name=…”) pentru a putea stabili numele jucatorului.
/scores - returneaza un raspuns la o cerere GET ce contine un textul in format CSV cu primele N cele mai mari scoruri. Numarul de scoruri retinute poate fi configurat din sursa aparatului.
/reset - reseteaza aparatul in cazul unei probleme.
/player - intoarce o pagina pentru a putea introduce numele jucatorlui. Folosit in special pentru controllere din browser.
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF