This is an old revision of the document!


Sistem de muzica ambientala in functie de factorii externi

Introducere

Sistemul de muzica ambientala in functie de factorii externi este un dispozitiv care se foloseste de un senzor DHT11 de temperatura si umiditate care preia datele din mediul extern si le afiseaza pe un ecran LCD 1602. In functie de datele colectate de la senzor se vor putea aprinde 4 LED-uri: un LED rosu pentru temperatura ridicata, un LED verde pentru temperatura scazuta/normala, un LED albastru pentru umiditate crescuta si un LED alb pentru umiditate scazuta/normala. Voi folosi un card microSD pe care voi incarca 4 melodii pentru muzica ambientala, iar pentru a citi de pe cardul microSD voi folosi un modul microSD. Melodiile vor fi redate prin intermediul unei boxe 40mm 3W. Cele 2 butoane le voi folosi pentru a selecta daca muzica ambientala va fi in functie de temperatura sau in functie de umiditate.

Ideea de la care am pornit in dezvoltarea proiectului a fost cardul microSD, mi s-a parut o componenta interesanta de integrat in proiect, iar la scurt timp mi-a venit ideea de a face un sistem de muzica ambientala.

Consider ca acest dispozitiv este unul util in casa sau masina oricarei persoane, muzica ambientala fiind o modalitate prin care ne putem relaxa, dar ne prin care ne putem creste si capacitatea de concentrare.

Descriere generală

Senzorul DHT11 transmite informatia colectata catre Arduino, iar acesta se va folosi de ea pentru a o transmite la modulul LCD si LED-uri. Apoi modulul microSD transmite catre Arduino datele sale si in functie de datele de la DHT11 si de starea butoanelor le va transmite catre speaker.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Componente utilizate:

  • Arduino UNO ATMega328P
  • senzor DHT11
  • ecran LCD + modul I2C
  • card microSD
  • modul microSD
  • LED-uri
  • butoane
  • breadboard

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/vstoica/georgiana.stoian.1716552162.txt.gz · Last modified: 2024/05/24 15:02 by georgiana.stoian
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0