This is an old revision of the document!


Vinyl Player

Introducere

Muzica de pe un vinil este: “mai caldă și mai naturală decât formatele digitale”, sau cel puțin asta am găsit pe internet. Cred că majoritatea dintre noi încă mai avem acasă câteva viniluri lăsate moștenire de părinți sau bunici, care adună praf undeva prin casă, deoarece ultimul pick-up s-a stricat acum 20 de ani și unul nou este mult prea scump. Eu sigur mă aflu în această situație și fiind inspirat și de o reclamă de pe www.bazardemuzica.ro (pls sponsor me), m-am gândit că sigur aș fi capabil să-mi construiesc propriul pick-up, la un preț mai redus (“m-am gândit” pentru că deja am cheltuit banii pentru un pick-up nou pe componente și nu le-am cumpărat pe toate)(Update după terminarea proiectului: chiar a fost mai scump :P).

Player-ul oferă posibilitatea de a reda muzica de pe viniluri cu dimensiunea de 7”, 10” sau 12”. Pentru că majoritatea muzicii pe care o ascult acum este de pe YouTube sau Spotify, m-am gândit să integrez și un ecran pe care vor fi afișate: “Timpul de redare” și “Viteza de redare”, viteza care va putea fi modificată de utilizator.

Descriere generală

Descriere:

Player-ul va contine 2 butoane: Play - va porni rotirea vinilului, Pause - va opri rotirea vinilului. Viteza de rotire default va fi controlata cu ajutorul Driver-ului, putand fi schimbata folosind potentiometrul rotativ. Am incercat sa aproximez cele două viteze clasice pentru viniluri: 33 RPM și 45 RPM. Timpul de redare (de cand este apasat butonul “Play”) va fi afisat pe display sub forma: MM min. De asemenea, pe display se va afisa si viteza de redare in RPM.

Hardware Design

Lista de piese:

  • Arduino Uno R3 AtMega328P
  • Modul Jack Audio Stereo 3.5 mm
  • Audio Amplifier Module
  • Breadboard
  • Butoane
  • Potentiometru Rotativ
  • Stepper Motor Driver
  • Stepper Motor
  • LCD Module

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/vstoica/amunteanu1006.1716571802.txt.gz · Last modified: 2024/05/24 20:30 by amunteanu1006
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0