This is an old revision of the document!


MelodiUrs

Autor: Popescu Alexandra-Cosmina

Introducere

MelodiUrs este o jucărie monitor sub formă de ursuleț/oaie, creată special pentru a monitoriza mișcările copiilor și a oferi părinților liniștea necesară.

Ideea mea a pornit de la dorința de a repara o jucarie din copilarie. Prin aceasta parintii pot monitoriza miscarile copiilor prin pornirea modului Monitor sau cei mici isi pot chema parintii de la distanta.

Descriere generală

MelodiUrs este o jucărie monitor sub formă de oaie, special creată pentru copii. Aceasta detectează mișcările bebelușilor și trimite notificări pe tabletă, aprinzand un led pentru a face lumina, asigurându-se că părinții sunt mereu la curent cu activitatea micuțului. Jucăria are un buton de pornire a monitorului și două butoane de chemare „Tata” și „Mama”, care trimit mesaje instantanee pe tabletă atunci când sunt apăsate.

Hardware Design

Listă de piese
  • Placă de dezvoltare UNO R3 Arduino
  • 3 Butoane + Capace butoane
  • LCD screen l2C
  • SD Card
  • Modul Sd
  • Speaker
  • Modul amplificator audio LM386
  • Modul Led RGB
  • Modul PIR
  • Modul Bluetooth HC-05
  • Baterie 9V
  • Cutie baterie
  • Fire
Schemă electrică

Schemă electrică

Software Design

Mediu Dezvoltare:

- Arduino IDE

Librarii folosite

- LiquidCrystal_I2C.h - folosita pentru a controla un ecran LCD (Liquid Crystal Display) printr-un modul I2C.

- Wire.h - este biblioteca pentru comunicaţia I2C. Este folosită implicit de LiquidCrystal_I2C pentru a comunica cu ecranul LCD.

- SoftwareSerial.h - este folosită pentru a comunica cu modulul Bluetooth HC-06.

- SD.h - pentru comunicarea cu cardul SD si citirea de fisiere

- TMRpcm.h - permite redarea fişierelor audio (de tip .wav) utilizând un difuzor conectat la un pin specificat. Este folosit pentru a reda sunete de pe cardul SD.

Implementarea codului

- Am inclus toate bibliotecile mentionate mai sus si am declarat pinii folositi si variabilele.

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/vstoica/alexandra.popescu02.1716760236.txt.gz · Last modified: 2024/05/27 00:50 by alexandra.popescu02
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0