This is an old revision of the document!
Retro Snake
Introducere
Un joc de snake in stil retro pe un display:
Jucatorul controleaza prin 4 butoane sarpele pentru a obtine puncte
Sarpele creste in marime cu un pixel dupa ce mananca un punct
Daca ajunge sa manance o bucata din el, pierde si se va afisa o animatie pe ecran
Descriere generală
Hardware Design
Piese:
Arduino UNO
Display SPI 240×320 px
joystick
breadboard
rezistente
Software Design
Inițializare hardware:
Configurez ecranul LCD si pinii joystick-ului.
Setup:
Initializez ecranul si setez poziția inițiala a sarpelui.
Generez prima bucata de mancare.
Loop:
Citesc valorile de la joystick si actualizez directia sarpelui.
Mut sarpele in funcție de direcție.
Verific coliziunile si actualizez starea jocului.
Funcții suplimentare:
moveSnake(): gestioneaza mutarea sarpelui.
generateFood(): genereaza mancarea pe ecran.
checkCollision(): verifica coliziunile si gestioneaza sfarșitul jocului.
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF