Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:tdicu:razvan.burlacu [2024/05/23 23:41]
razvan.burlacu [Software Design]
pm:prj2024:tdicu:razvan.burlacu [2024/05/27 12:07] (current)
razvan.burlacu [Bibliografie/Resurse]
Line 27: Line 27:
  
  
-<note tip> +Inițializare hardware: 
-    ​Inițializare hardware: +    Configurez ecranul LCD si pinii joystick-ului.
-        Configurez ecranul LCD si pinii joystick-ului.+
  
-    ​Setup: +Setup: 
-        Initializez ecranul si setez poziția inițiala a sarpelui. +    Initializez ecranul si setez poziția inițiala a sarpelui. 
-        Generez prima bucata de mancare.+    Generez prima bucata de mancare.
  
-    ​Loop: +Loop: 
-        Citesc valorile de la joystick si actualizez directia sarpelui. +    Citesc valorile de la joystick si actualizez directia sarpelui. 
-        Mut sarpele in funcție de direcție. +    Mut sarpele in funcție de direcție. 
-        Verific coliziunile si actualizez starea jocului.+    Verific coliziunile si actualizez starea jocului.
  
-    ​Funcții suplimentare:​ +Funcții suplimentare:​ 
-        moveSnake():​ gestioneaza mutarea sarpelui. +    moveSnake():​ gestioneaza mutarea sarpelui. 
-        generateFood():​ genereaza mancarea pe ecran. +    generateFood():​ genereaza mancarea pe ecran. 
-        checkCollision():​ verifica coliziunile si gestioneaza sfarșitul jocului. +    checkCollision():​ verifica coliziunile si gestioneaza sfarșitul jocului.
- +
-</​note>​+
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
- +Un joc de snake functional.
-<note tip> +
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. +
-</​note>​+
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +Partea de hardware a fost cea ma complicata, mai ales conectarea display-ului LCD, in ansamblu, a fost un proiect dragut.
 ===== Download ===== ===== Download =====
- +{{:pm:prj2024:tdicu:retro_snake.zip|}}
-<note warning>​ +
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. +
-</​note>​ +
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
Line 71: Line 59:
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +https://​www.optimusdigital.ro/​ro/​senzori-senzori-de-atingere/​742-modul-joystick-ps2-biaxial-negru-cu-5-pini.html?​search_query=joystick&​results=42 
-Listă ​cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**+https://​learn.adafruit.com/​adafruit-gfx-graphics-library
-</note>+
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
  
pm/prj2024/tdicu/razvan.burlacu.1716496876.txt.gz · Last modified: 2024/05/23 23:41 by razvan.burlacu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0