This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2024:tdicu:razvan.burlacu [2024/05/17 15:26] razvan.burlacu |
pm:prj2024:tdicu:razvan.burlacu [2024/05/27 12:07] (current) razvan.burlacu [Bibliografie/Resurse] |
||
|---|---|---|---|
| Line 10: | Line 10: | ||
| ===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
| - | <note tip> | ||
| - | O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. | ||
| - | |||
| - | </note> | ||
| {{:pm:prj2024:tdicu:snake.png?400|}} | {{:pm:prj2024:tdicu:snake.png?400|}} | ||
| ===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
| Line 21: | Line 17: | ||
| * Arduino UNO | * Arduino UNO | ||
| * Display SPI 240x320 px | * Display SPI 240x320 px | ||
| - | * buton | ||
| * joystick | * joystick | ||
| * breadboard | * breadboard | ||
| * rezistente | * rezistente | ||
| + | |||
| </note> | </note> | ||
| + | {{:pm:prj2024:tdicu:poza_fizica.jpeg?300|}} | ||
| ===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
| - | <note tip> | + | Inițializare hardware: |
| - | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | + | Configurez ecranul LCD si pinii joystick-ului. |
| - | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | |
| - | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | Setup: |
| - | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | Initializez ecranul si setez poziția inițiala a sarpelui. |
| - | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | Generez prima bucata de mancare. |
| - | </note> | + | |
| + | Loop: | ||
| + | Citesc valorile de la joystick si actualizez directia sarpelui. | ||
| + | Mut sarpele in funcție de direcție. | ||
| + | Verific coliziunile si actualizez starea jocului. | ||
| + | |||
| + | Funcții suplimentare: | ||
| + | moveSnake(): gestioneaza mutarea sarpelui. | ||
| + | generateFood(): genereaza mancarea pe ecran. | ||
| + | checkCollision(): verifica coliziunile si gestioneaza sfarșitul jocului. | ||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| - | + | Un joc de snake functional. | |
| - | <note tip> | + | |
| - | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
| - | </note> | + | |
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| + | Partea de hardware a fost cea ma complicata, mai ales conectarea display-ului LCD, in ansamblu, a fost un proiect dragut. | ||
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
| - | + | {{:pm:prj2024:tdicu:retro_snake.zip|}} | |
| - | <note warning> | + | |
| - | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
| - | + | ||
| - | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
| - | </note> | + | |
| ===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
| Line 62: | Line 59: | ||
| ===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
| - | <note> | + | https://www.optimusdigital.ro/ro/senzori-senzori-de-atingere/742-modul-joystick-ps2-biaxial-negru-cu-5-pini.html?search_query=joystick&results=42 |
| - | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | https://learn.adafruit.com/adafruit-gfx-graphics-library |
| - | </note> | + | |
| <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||