This is an old revision of the document!
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Tetris este un joc de puzzle în care piese cad din partea de sus a ecranului și trebuie plasate strategic pentru a forma linii complete, care se elimină. Scopul este evitarea acumulării pieselor până sus în ecran.
Scopul proiectului este de a implementa acest joc în format fizic folosind o matrice de LED-uri, un display LCD și un joystick și un buton pentru a interacționa cu ele.
Am pornit de la dorința de a recrea clasicul joc, Tetris, într-un mod cat mai simplu folosind un microcontroller Arduino.
Acest proiect este util pentru mine, deoarece mă ajută să pun în practică notiuni de hardware dar și de software învățate la programare și electronică.
Descriere generală
Ca input, voi avea un joystick pentru a muta piesele de tetris în spațiul de joc, iar butonul încorporat în joystick va fi folosit pentru a schimba între piesa curentă și urmatoarea. Adițional, voi avea un buton folosit pentru a schimba orientarea piesei.
Ca output, voi avea o matrice de LED-uri pe care se va desfășura jocul și un display LCD unde va fi afișat scorul curent, dar și scorurile precedente.
Cardul SD va fi folosit ca input/output pentru scrierea/citirea scorurilor.
Hardware Design
Listă de piese: Arduino UNO, Matrice LED, Display LCD, Joystick, Buton, Breadboard, Card SD
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF