This is an old revision of the document!


Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • Tetris este un joc de puzzle în care piese cad din partea de sus a ecranului și trebuie plasate strategic pentru a forma linii complete, care se elimină. Scopul este evitarea acumulării pieselor până sus în ecran.
  • Scopul proiectului este de a implementa acest joc în format fizic folosind o matrice de LED-uri, un display LCD și un joystick și un buton pentru a interacționa cu ele.
  • Am pornit de la dorința de a recrea clasicul joc, Tetris, într-un mod cat mai simplu folosind un microcontroller Arduino.
  • Acest proiect este util pentru mine, deoarece mă ajută să pun în practică notiuni de hardware dar și de software învățate la programare și electronică.

Descriere generală

  • Ca input, voi avea un joystick pentru a muta piesele de tetris în spațiul de joc, iar butonul încorporat în joystick va fi folosit pentru a schimba între piesa curentă și urmatoarea. Adițional, voi avea un buton folosit pentru a schimba orientarea piesei.
  • Ca output, voi avea o matrice de LED-uri pe care se va desfășura jocul și un display LCD unde va fi afișat scorul curent, dar și scorurile precedente.
  • Cardul SD va fi folosit ca input/output pentru scrierea/citirea scorurilor.

Hardware Design

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/tdicu/luca.patrascu.1716222897.txt.gz · Last modified: 2024/05/20 19:34 by luca.patrascu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0