This is an old revision of the document!


Just Dance Tap Edition (Reaction Time Tester)

  • Marin George-Alexandru, 334CC

Introducere

  • Ce face?

Proiectul creează un sistem interactiv format dintr-un display și un difuzor. Display-ul afișează grupul de butoane vizat, iar led-ul indică culoarea corectă. Sistemul calculează un scor în funcție de acuratețea și viteza cu care se apasă butoanele. Scorurile sunt salvate pe un card SD pentru a crea un clasament.

  • Care este scopul?

Scopul principal este de a crea un joc distractiv și captivant care poate fi utilizat de persoane de toate vârstele. Jocul poate fi folosit pentru a îmbunătăți coordonarea mână-ochi, reflexele și viteza de reacție.

  • Care a fost ideea de la care aţi pornit?

Just Dance / Dance Dance Revolution / Piano Tiles Reaction time games / F1 start grid

Descriere generală

Utilizatorul are următoarele opțiuni:

  • Începerea unui joc:
    • Primește pe display instrucțiuni cu butoanele care trebuie să fie apăsate.
    • Scorul (afișat în timp real) va fi calculat în funcție de acuratețea și viteza apăsării butoanelor.
    • La finalul jocului, poate alege dacă să salveze scorul obținut.
  • Afișarea rezultatelor anterioare:
    • Clasament (Leaderboard)

Hardware Design

  • Listă de piese:
    • 1 x Arduino Uno
    • 2 x Breadboards
    • 7 x Butoane
    • 1 x Display (16×2, fără I2C)
    • 1 x Modul SD Card
    • 3 x LED-uri

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

  • 5 Mai - introducere, descriere generală și hardware (doar lista de componente)

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/tdicu/george.marin2610.1716139794.txt.gz · Last modified: 2024/05/19 20:29 by george.marin2610
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0