Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:tdicu:gabriel.ionescu1405 [2024/05/04 11:37]
gabriel.ionescu1405 [Hardware Design]
pm:prj2024:tdicu:gabriel.ionescu1405 [2024/05/27 10:07] (current)
gabriel.ionescu1405 [Download]
Line 9: Line 9:
 Proiectul consta intr-o bomba stil Counter Strike in care scopul este sa ghicesti codul de 4 cifre pentru a o dezamorsa pana "​bubuie"​. Proiectul consta intr-o bomba stil Counter Strike in care scopul este sa ghicesti codul de 4 cifre pentru a o dezamorsa pana "​bubuie"​.
 In timp ce ghicesti va trebui sa o tii cat mai nemiscata. In timp ce ghicesti va trebui sa o tii cat mai nemiscata.
 +
 +Ghicitul este pe principiul jocului Wordle. Daca nimeresti o cifra pe locul corect ea va ramane acolo.
  
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
-<note tip> +Jocul incepe prin apasarea butonului A pe numpad. Se porneste un timer de 60 de secunde si incepe sa bipaie buzzerul din ce in ce mai rapid pana la scurgerea timpuluiPe ecran apare Guess: _ _ _ _ iar jucatorul incepe sa ghiceasca coduri posibile. Daca o cifra este corecta aceasta va ramane pe ecran astfel: Guess: _ 5 _ _
-O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită ​de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.+
  
-Exemplu ​de schemă bloc: http://​www.robs-projects.com/​mp3proj/​newplayer.html +In momentul in care codul e ghicit jocul se opreste. Daca codul nu este ghicit in cele 60 de secunde se va afisa mesajul You Lost si se va opri
-</​note>​+
  
 +Daca pe parcursul jocului se misca prea mult bomba jocul se pierde.
  
 +{{:​pm:​prj2024:​tdicu:​schem_bloc_bomba.png?​600|}}
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
Line 24: Line 26:
 Piesele componente vor fi: Piesele componente vor fi:
  
-- Arduino ​UNO+- Arduino ​MEGA
  
 - Numpad - Numpad
  
-- Ecran LCD+- Ecran LCD I2C
  
-Difuzor+Buzzer Activ 3.3V
  
-- Accelerometru+- Accelerometru ​ADXL345 
 + 
 +{{:​pm:​prj2024:​tdicu:​schema_electrica_bomba.png?​700|}}
  
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
-Pentru dezvoltare software: ​Arduino IDE +Pentru dezvoltare software: ​PlatformIO 
-<note tip> + 
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware)+LibrariiLiquidCrystal_I2C,​ Keypad, Adafruit_Sensor 
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR StudioCodeVisionAVR) + 
-  * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) +Am folosit PWM pentru Buzzercare impreuna cu un Timer bipaie din ce in ce mai rapid pana in momentul in care "​bubuie"​. 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi + 
-  ​* ​(etapa 3surse şi funcţii implementate +Accelerometrul foloseste I2C, si impreuna cu un alt timer ia valori la un interval prestabilit
-</​note>​+ 
 +LCD-ul foloseste de asemenea tot I2C si afiseaza informatii pe baza unor flaguri ​(Lost, Shook, Won, sau Guessing in timpul jocului), flaguri ce sunt actualizate in diferite portiuni ale codului, fie in interrupturi,​ fie in portiunea principala de Loop. 
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +Jocul este complet functional, Jucatorul are 60 de secunde la dispozitie pentru a ghici codul de 4 cifre, timp in care trebuie sa tina bomba cat mai nemiscata.
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. +
-</​note>​+
  
 +Daca nu ghiceste si se scurge timpul sau misca bomba prea mult, acesta pierde jocul.
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
 +Proiectul a fost finalizat cu succes. ​
 +Am folosit elemente din 3 laboratoare (PWM, I2C, Timere).
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<note warning>​ +https://github.com/​GabrielLucian/PMbomba
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectuluisurse, scheme, etcUn fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. +
-</note> +
  
-===== Bibliografie/​Resurse =====+{{:​pm:​prj2024:​tdicu:​proiect_bomba.zip|}}
  
-<​note>​ 
-</​note>​ 
  
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ 
  
pm/prj2024/tdicu/gabriel.ionescu1405.1714811838.txt.gz · Last modified: 2024/05/04 11:37 by gabriel.ionescu1405
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0