This is an old revision of the document!


Pet Feeder

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • ce face

Proiectul propune realizarea unui pet feeder automat pentru animalele de companie. Acesta este un dispenser ce va umple bolul cu mancare al animalelor la anumite intervale orare alese de stapanul animalului, fie manual, fie prin intermediul unei conexiuni wi-fi.

  • care este scopul lui

Scopul pet feederului este de a automatiza procesul de hranire zilnica a animalelor de companie.

  • de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi

Utilitatea dispozitivului consta in solutionarea problemei de ingrijire a animalelor de companie de catre stapanii ce nu pot fi acasa la ore exacte sau sunt nevoiti sa plece de acasa frecvent din motive profesionale.

Descriere generală

La actionarea unui buton manual de pe dispozitiv, la primirea unui semnal de pe smartphone prin intermediul unei conexiuni wi-fi, sau la un anumit timp setat de catre utilizator, microcontrolerul v-a primi un semnal ce va genera actionarea unui servo motor ce va elibera o anumita cantitate de mancare din bolul rezervor in bolul pentru mancare al animalului.

Hardware Design

  • listă de piese
    1. Placuta arduino
      • Gestioneaza semnalele primite si actioneaza servomotorul
    2. Modul WI-FI
      • Permite receptia comenzilor date de smartphone
    3. Servo motor
      • Actioneaza capacul pentru eliberarea hranei
    4. Ecran LCD
      • Afiseaza cantitatea de hrana eliberata
    5. Celula de incarcare si amplificator HX711
      • Masoara cantitatea de hrana inainte de distribuire
    6. Butoane
      • Actioneaza servo motorul

Schema electrica:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/tdicu/dragos.anghel1109.1716494942.txt.gz · Last modified: 2024/05/23 23:09 by dragos.anghel1109
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0