Nintendussy

Introducere

Proiectul constă într-o consolă de gaming portabilă, asemănătoare unui Nintendo Switch sau unui Steam Deck. Consola va avea două controllere și un display. Ea se va putea conecta și prin wifi pentru a partaja conținutul ecranului. De asemenea va avea diferite accesorii precum LEDuri RGB sau un difuzor.

Am pornit de la ideea de a crea un dispozitiv pentru fanii gaming-ului retro, fiind o combinație între noile console portabile și nostalgia celor vechi, old-school.

Descriere generală

Jocurile de pe consolă vor putea fi jucate folosind cele două controllere cu joystick si patru butoane fiecare. Controllerele vor putea fi separate pentru a permite să se joace doi jucători. Jocurile vor fi afișate pe ecran, iar conținutul audio va fi emis de difuzor. Consola va putea partaja ecranul cu un server web. LED-urile vor avea scop pur estetic și ideal ar fi customizabile. Giroscopul va putea fi folosit pentru diferite jocuri care simulează lichide sau volanul unei mașini.

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Listă de piese:

  • Raspberry Pi Zero 2 W
  • Ecran 7'' 1024×600 pixeli JRP7003
  • Modul Accelerometru și Giroscop MPU6500 GY
  • Butoane și joystick-uri
  • Difuzor
  • LED-uri RGB

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/tdicu/andrei.cojocaru0606.txt · Last modified: 2024/05/17 00:30 by andrei.cojocaru0606
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0