This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:tdicu:alexandra.alexe1305 [2024/05/25 22:56] alexandra.alexe1305 [Software Design] |
pm:prj2024:tdicu:alexandra.alexe1305 [2024/05/26 01:13] (current) alexandra.alexe1305 [Rezultate Obţinute] |
||
---|---|---|---|
Line 45: | Line 45: | ||
Adaug o poza a hardware-ului final, în care am stabilizat totul pe o placa de metal și am adăugat imagini sugestive pentru folosirea butoanelor. | Adaug o poza a hardware-ului final, în care am stabilizat totul pe o placa de metal și am adăugat imagini sugestive pentru folosirea butoanelor. | ||
- | {{:pm:prj2024:tdicu:ale_hardware_final.png?500|}} | + | {{:pm:prj2024:tdicu:hardware.png?500|}} |
Line 59: | Line 59: | ||
* În partea de sus a tablei de joc este însemnat scorul jocului, acesta modificându-se în timp real în funcție de alegerile din joc. | * În partea de sus a tablei de joc este însemnat scorul jocului, acesta modificându-se în timp real în funcție de alegerile din joc. | ||
* Am ales să însoțesc fiecare apăsare de buton printr-un sunet scurt. Nu am făcut cea mai bună alegere în cumpărarea acestui tip de butoane deoarece sunt momente în care deși butonul este apăsat, nu face contact și acțiunea nu se îndeplinește. Astfel am considerat ca un sunet care validează fiecare acțiune este de ajutor. | * Am ales să însoțesc fiecare apăsare de buton printr-un sunet scurt. Nu am făcut cea mai bună alegere în cumpărarea acestui tip de butoane deoarece sunt momente în care deși butonul este apăsat, nu face contact și acțiunea nu se îndeplinește. Astfel am considerat ca un sunet care validează fiecare acțiune este de ajutor. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2024:tdicu:ale_flow.png?500|}} | ||
Line 147: | Line 150: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | Am realizat tot ceea ce mi-am propus, cu precizarea că dacă aș schimba ceva ar fi buzzer-ul activ. Lucrând la acest proiect am învățat diferențele între un buzzer activ și unul pasiv, astfel că unul pasiv mi-ar fi permis să personalizez mai mult sunetul ce însoțește jocul. |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | Atașez poze în diferite momente ale jocului și un video demonstrativ: |
- | </note> | + | *[[https://youtube.com/shorts/O9bJ0wwYK94?si=5AxQNM21mXLe8OGW|Lost Game]] |
+ | *[[https://youtube.com/shorts/fXiUCEjHgo8?feature=share|Won Game]] | ||
- | ===== Concluzii ===== | ||
- | ===== Download ===== | + | {{:pm:prj2024:tdicu:enter_the_name.png?500|}} |
- | <note warning> | + | {{:pm:prj2024:tdicu:playing.png?500|}} |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | {{:pm:prj2024:tdicu:game_over.png?500|}} |
- | </note> | + | |
+ | {{:pm:prj2024:tdicu:win.png?500|}} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Acesta a fost un proiect din care am învățat noțiuni teoretice despre proiectarea cu microprocesoare, pe care la-am pus în practică, dar am învățat și ce de fapt nimic nu e ceea ce pare: deși am fost temătoare la început cu privire la realizarea acestui proiect, s-a dovedit a fi o plăcere să lucrez la el! | ||
+ | ===== Download ===== | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2024:tdicu:alexe_alexandra.zip|}} | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
- | <note tip> | + | **26.04.2024** - Comandarea pieselor. |
- | 26.04.2024 - Comandarea pieselor. | + | |
- | 5.05.2024 - Realizarea documentației inițiale. | + | **5.05.2024** - Realizarea documentației inițiale. |
- | 17.05.2024 - Realizarea hardware-ului | + | **17.05.2024** - Realizarea hardware-ului |
- | </note> | + | |
- | ===== Bibliografie/Resurse ===== | + | **23.05.2024** - Finalizarea implmentarii software |
- | <note> | ||
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | ||
- | </note> | ||
- | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | + | ===== Bibliografie/Resurse ===== |
+ | |||
+ | **Resurse Hardware** | ||
+ | *https://docs.arduino.cc/resources/datasheets/A000066-datasheet.pdf | ||
+ | *https://www.instructables.com/How-to-Interface-With-Active-Buzzer-Sensor-Module/ | ||
+ | *https://arduinogetstarted.com/tutorials/arduino-joystick?utm_content=cmp-true | ||
+ | **Resurse Software** | ||
+ | * https://www.arduino.cc/reference/en/language/functions/random-numbers/random/ | ||
+ | * https://www.instructables.com/HOW-TO-INTERFACE-AN-ACTIVE-BUZZER-WITH-ARDUINO/ |