This is an old revision of the document!


Cocktail Maker

Introducere

Aparatul creat se va ocupa de turnarea ingredientelor unui cocktail într-un pahar, când i se da comanda, controlând totodata cantitățile. Scopul acestuia este ca oamenii sa petreacă mai puțin timp făcând băuturi și sa fie mai mult prezenți împreună.

Ideea pentru acest proiect a apărut fiind invitat la o petrecere si observând ca oamenii petreceau foarte mult timp făcând cocktail-uri; acest proiect putând fi de ajutor.

Pe lângă faptul ca in cadrul unei petreceri este foarte util tuturor invitaților; acest aparat sare si in ajutorul angajaților din bar, putând fi mult mai eficienți.

Descriere generală

Folosind un Arduino împreună cu un potentiometru, voi putea seta cantitățile dorite pentru fiecare ingredient. La fiecare ingredient setat împreună cu măsurătorile dorite, valorile fiind afișate pe ecranul LED, plăcuta va trimite o comanda către unul dintre modulele cu driver pentru a activa pompa dorită, sursa de alimentare contribuind cu necesarul de curent. Din timp in timp, Arduino se va folosi de valoarea data de către modulul de citire al greutății, aceasta fiind măsurată de senzorul de greutate, când aceasta depășește un anumit prag, pompa se oprește si Arduino așteaptă comanda pentru următorul ingredient(cantitatea acestuia). Pompele peristaltice se folosesc de crearea presiunii pentru a face posibilă turnarea lichidelor(prin tubul de silicon). Mufa jack va fi folosită pentru a trimite curent modulelor cu driver de motoare de la sursa de alimentare.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Listă Piese:

  • Arduino UNO R3
  • Ecran LED IIC
  • Potentiometru
  • Senzor Greutate
  • Modul citire greutate(hx711 ADC IC)
  • 2 X L298N modul cu driver de motoare dual
  • 3 X pompe dozatoare peristaltice
  • Jack DC
  • Sursa alimentare 15V 5A
  • Tub silicon 10mm

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/sseverin/rares.dumitrescu.1714417670.txt.gz · Last modified: 2024/04/29 22:07 by rares.dumitrescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0