This is an old revision of the document!
Cocktail Maker
Introducere
Aparatul creat se va ocupa de turnarea ingredientelor unui cocktail într-un pahar, când i se da comanda, controlând totodata cantitățile. Scopul acestuia este ca oamenii sa petreacă mai puțin timp făcând băuturi și sa fie mai mult prezenți împreună.
Ideea pentru acest proiect a apărut fiind invitat la o petrecere si observând ca oamenii petreceau foarte mult timp făcând cocktail-uri; acest proiect putând fi de ajutor.
Pe lângă faptul ca in cadrul unei petreceri este foarte util tuturor invitaților; acest aparat sare si in ajutorul angajaților din bar, putând fi mult mai eficienți.
Descriere generală
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF