This is an old revision of the document!
Inspirat de jocul “Keep Talking and Nobody Explodes”, proiectul propus este un joc de simulare a dezamorsării unei bombe. Scopul acestui proiect este de a oferi o experiență captivantă și educativă utilizatorilor, permițându-le să simuleze procesul de dezamorsare într-un mod sigur și interactiv.
Acest proiect este conceput pentru a aduce o contribuție în domeniul divertismentului digital.
Pentru simularea dezamorsării, e nevoie de un microcontroler și mai multe componente hardware pentru a crea o experiență interactivă.
Componente hardware:
1. Microcontroller ESP32: Responsabil pentru controlul și gestionarea tuturor componentelor și interacțiunilor din cadrul jocului.
2. Display: Folosit pentru afișarea informațiilor importante, cum ar fi numărul de secunde rămase până la detonare și diverse instrucțiuni pentru jocurile de dezamorsare.
3. Buzzer: Este utilizat pentru a emite semnale sonore, cum ar fi bipuri, pentru a indica jucătorului cât timp mai are disponibil și pentru a crea o atmosferă tensionată.
4. Senzor de temperatură: Acest senzor monitorizează temperatura ambientală și poate fi integrat într-unul dintre jocurile de dezamorsare pentru a adăuga o componentă de detectare a temperaturii.
5. Senzor giroscopic: Acest senzor măsoară orientarea și accelerația și poate fi utilizat pentru unul dintre jocurile de dezamorsare care implică mișcări specifice ale dispozitivului.
6. Butoane: Acestea sunt folosite pentru a interacționa cu jocurile de dezamorsare și pentru a introduce răspunsuri sau comenzi în sistem.
Lista de piese:
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.