Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:sseverin:andrei.zipis2406 [2024/05/26 18:51]
andrei.zipis2406 [Software Design]
pm:prj2024:sseverin:andrei.zipis2406 [2024/05/26 23:57] (current)
andrei.zipis2406 [Bibliografie/Resurse]
Line 41: Line 41:
 Display-ul LCD și pinii pentru buton și LED sunt configurați. Display-ul LCD și pinii pentru buton și LED sunt configurați.
 Se alege aleatoriu un personaj între dinozaur și cavaler, iar caracterul este creat pe display-ul LCD. Se alege aleatoriu un personaj între dinozaur și cavaler, iar caracterul este creat pe display-ul LCD.
-Bucla Principală:​ 
  
 Codul verifică dacă jocul s-a terminat. Dacă da, așteaptă apăsarea butonului pentru restart. Codul verifică dacă jocul s-a terminat. Dacă da, așteaptă apăsarea butonului pentru restart.
Line 47: Line 46:
 Timpul actual este verificat pentru a determina dacă săritura personajului trebuie să se termine. Timpul actual este verificat pentru a determina dacă săritura personajului trebuie să se termine.
 Poziția obstacolului este actualizată periodic, iar obstacolul se deplasează spre stânga. Poziția obstacolului este actualizată periodic, iar obstacolul se deplasează spre stânga.
-Actualizarea Ecranului: 
  
 Personajul este afișat în poziția corectă (pe sol sau în aer, în funcție de starea de săritură). Personajul este afișat în poziția corectă (pe sol sau în aer, în funcție de starea de săritură).
 Obstacolul este desenat pe ecran în poziția sa curentă. Obstacolul este desenat pe ecran în poziția sa curentă.
-Coliziune și Punctaj: 
  
 Dacă obstacolul ajunge la poziția personajului și acesta nu sare, se detectează o coliziune, jocul se termină și se afișează mesajul "​CRASH!"​ împreună cu scorul. Dacă obstacolul ajunge la poziția personajului și acesta nu sare, se detectează o coliziune, jocul se termină și se afișează mesajul "​CRASH!"​ împreună cu scorul.
 Dacă obstacolul trece de personaj, scorul crește și, dacă atinge 10 puncte, LED-ul se aprinde. Dacă obstacolul trece de personaj, scorul crește și, dacă atinge 10 puncte, LED-ul se aprinde.
 Viteza obstacolelor crește după atingerea a 10 puncte pentru a crește dificultatea jocului. Viteza obstacolelor crește după atingerea a 10 puncte pentru a crește dificultatea jocului.
-Restart: 
  
 Dacă jocul s-a terminat, apăsarea butonului va reseta jocul, alegând din nou aleatoriu între dinozaur și cavaler și repornind totul de la zero. Dacă jocul s-a terminat, apăsarea butonului va reseta jocul, alegând din nou aleatoriu între dinozaur și cavaler și repornind totul de la zero.
Line 62: Line 58:
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +{{:​pm:​prj2024:​sseverin:​yuji.jpg?200|}} 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru+ 
-</note>+demo: https://​www.youtube.com/watch?​v=K1f1O7SKSa4
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
 +A fost un proiect fun, partea de soft a fost considerabil mai greu de implementat decat partea de hard.
 +Ma bucur ca il pot folosi mai departe sa ma joc ceva atunci cand raman fara net.
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
Line 81: Line 79:
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +https://www.tinkercad.com/​dashboard 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**+ 
-</note>+https://​www.arduino.cc/​en/​Guide/ArduinoUno
  
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ 
  
  
pm/prj2024/sseverin/andrei.zipis2406.1716738672.txt.gz · Last modified: 2024/05/26 18:51 by andrei.zipis2406
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0