This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2024:sseverin:andrei.zipis2406 [2024/05/26 18:50] andrei.zipis2406 [Software Design] |
pm:prj2024:sseverin:andrei.zipis2406 [2024/05/26 23:57] (current) andrei.zipis2406 [Bibliografie/Resurse] |
||
|---|---|---|---|
| Line 38: | Line 38: | ||
| ===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
| - | |||
| - | Inițializare: | ||
| Display-ul LCD și pinii pentru buton și LED sunt configurați. | Display-ul LCD și pinii pentru buton și LED sunt configurați. | ||
| Se alege aleatoriu un personaj între dinozaur și cavaler, iar caracterul este creat pe display-ul LCD. | Se alege aleatoriu un personaj între dinozaur și cavaler, iar caracterul este creat pe display-ul LCD. | ||
| - | Bucla Principală: | ||
| Codul verifică dacă jocul s-a terminat. Dacă da, așteaptă apăsarea butonului pentru restart. | Codul verifică dacă jocul s-a terminat. Dacă da, așteaptă apăsarea butonului pentru restart. | ||
| Line 49: | Line 46: | ||
| Timpul actual este verificat pentru a determina dacă săritura personajului trebuie să se termine. | Timpul actual este verificat pentru a determina dacă săritura personajului trebuie să se termine. | ||
| Poziția obstacolului este actualizată periodic, iar obstacolul se deplasează spre stânga. | Poziția obstacolului este actualizată periodic, iar obstacolul se deplasează spre stânga. | ||
| - | Actualizarea Ecranului: | ||
| Personajul este afișat în poziția corectă (pe sol sau în aer, în funcție de starea de săritură). | Personajul este afișat în poziția corectă (pe sol sau în aer, în funcție de starea de săritură). | ||
| Obstacolul este desenat pe ecran în poziția sa curentă. | Obstacolul este desenat pe ecran în poziția sa curentă. | ||
| - | Coliziune și Punctaj: | ||
| Dacă obstacolul ajunge la poziția personajului și acesta nu sare, se detectează o coliziune, jocul se termină și se afișează mesajul "CRASH!" împreună cu scorul. | Dacă obstacolul ajunge la poziția personajului și acesta nu sare, se detectează o coliziune, jocul se termină și se afișează mesajul "CRASH!" împreună cu scorul. | ||
| Dacă obstacolul trece de personaj, scorul crește și, dacă atinge 10 puncte, LED-ul se aprinde. | Dacă obstacolul trece de personaj, scorul crește și, dacă atinge 10 puncte, LED-ul se aprinde. | ||
| Viteza obstacolelor crește după atingerea a 10 puncte pentru a crește dificultatea jocului. | Viteza obstacolelor crește după atingerea a 10 puncte pentru a crește dificultatea jocului. | ||
| - | Restart: | ||
| Dacă jocul s-a terminat, apăsarea butonului va reseta jocul, alegând din nou aleatoriu între dinozaur și cavaler și repornind totul de la zero. | Dacă jocul s-a terminat, apăsarea butonului va reseta jocul, alegând din nou aleatoriu între dinozaur și cavaler și repornind totul de la zero. | ||
| Line 64: | Line 58: | ||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| - | <note tip> | + | {{:pm:prj2024:sseverin:yuji.jpg?200|}} |
| - | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
| - | </note> | + | demo: https://www.youtube.com/watch?v=K1f1O7SKSa4 |
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| + | A fost un proiect fun, partea de soft a fost considerabil mai greu de implementat decat partea de hard. | ||
| + | Ma bucur ca il pot folosi mai departe sa ma joc ceva atunci cand raman fara net. | ||
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
| Line 83: | Line 79: | ||
| ===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
| - | <note> | + | https://www.tinkercad.com/dashboard |
| - | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
| - | </note> | + | https://www.arduino.cc/en/Guide/ArduinoUno |
| - | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||