Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:sseverin:andrei.zipis2406 [2024/05/26 13:58]
andrei.zipis2406 [Hardware Design]
pm:prj2024:sseverin:andrei.zipis2406 [2024/05/26 23:57] (current)
andrei.zipis2406 [Bibliografie/Resurse]
Line 35: Line 35:
 Schema Electrica: Schema Electrica:
  
-{{:​pm:​prj2024:​sseverin:​yuta.png?​300|}}+{{:​pm:​prj2024:​sseverin:​yuta.png?​700|}}
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
  
-<note tip> +Display-ul LCD și pinii pentru buton și LED sunt configurați. 
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware): +Se alege aleatoriu un personaj între dinozaur și cavaler, iar caracterul este creat pe display-ul LCD. 
-  * mediu de dezvoltare ​(if any(e.gAVR StudioCodeVisionAVR) + 
-  * librării şsurse 3rd-party (e.gProcyon AVRlib) +Codul verifică dacă jocul s-a terminat. Dacă da, așteaptă apăsarea butonului pentru restart. 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi ​să le implementaţi +Starea butonului este citită pentru a detecta dacă jucătorul a apăsat pentru săritura personajului. 
-  * (etapa 3) surse şfuncţii implementate +Timpul actual este verificat pentru a determina dacă săritura personajului trebuie să se termine. 
-</​note>​+Poziția obstacolului este actualizată periodic, iar obstacolul se deplasează spre stânga. 
 + 
 +Personajul este afișat în poziția corectă ​(pe sol sau în aer, în funcție de starea de săritură). 
 +Obstacolul este desenat pe ecran în poziția sa curentă. 
 + 
 +Dacă obstacolul ajunge la poziția personajului și acesta nu sarese detectează o coliziune, jocul se termină și se afișează mesajul "​CRASH!"​ împreună cu scorul. 
 +Dacă obstacolul trece de personaj, scorul crește și, dacă atinge 10 puncte, LED-ul se aprinde. 
 +Viteza obstacolelor crește după atingerea a 10 puncte pentru a crește dificultatea jocului
 + 
 +Dacă jocul s-a terminat, apăsarea butonului va reseta jocul, alegând din nou aleatoriu între dinozaur șcavaler șrepornind totul de la zero.
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +{{:​pm:​prj2024:​sseverin:​yuji.jpg?200|}} 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru+ 
-</note>+demo: https://​www.youtube.com/watch?​v=K1f1O7SKSa4
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
 +A fost un proiect fun, partea de soft a fost considerabil mai greu de implementat decat partea de hard.
 +Ma bucur ca il pot folosi mai departe sa ma joc ceva atunci cand raman fara net.
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
Line 65: Line 76:
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
-<note tip> +Nu am intampinat multe probleme in cadrul acestui proiect. Singura chestie a fost ca mi s-a ars led-ul pe care il foloseam pe ultima suta de metri si am fost nevoit sa folosesc led-ul de pe placuta.
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul ​de proiect progresul proiectului. +
-</​note>​ +
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +https://www.tinkercad.com/​dashboard 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**+ 
-</note>+https://​www.arduino.cc/​en/​Guide/ArduinoUno
  
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ 
  
  
pm/prj2024/sseverin/andrei.zipis2406.1716721103.txt.gz · Last modified: 2024/05/26 13:58 by andrei.zipis2406
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0