This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:sseverin:andrei.zipis2406 [2024/05/26 13:58] andrei.zipis2406 [Hardware Design] |
pm:prj2024:sseverin:andrei.zipis2406 [2024/05/26 23:57] (current) andrei.zipis2406 [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 35: | Line 35: | ||
Schema Electrica: | Schema Electrica: | ||
- | {{:pm:prj2024:sseverin:yuta.png?300|}} | + | {{:pm:prj2024:sseverin:yuta.png?700|}} |
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | <note tip> | + | Display-ul LCD și pinii pentru buton și LED sunt configurați. |
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | + | Se alege aleatoriu un personaj între dinozaur și cavaler, iar caracterul este creat pe display-ul LCD. |
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | |
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | Codul verifică dacă jocul s-a terminat. Dacă da, așteaptă apăsarea butonului pentru restart. |
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | Starea butonului este citită pentru a detecta dacă jucătorul a apăsat pentru săritura personajului. |
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | Timpul actual este verificat pentru a determina dacă săritura personajului trebuie să se termine. |
- | </note> | + | Poziția obstacolului este actualizată periodic, iar obstacolul se deplasează spre stânga. |
+ | |||
+ | Personajul este afișat în poziția corectă (pe sol sau în aer, în funcție de starea de săritură). | ||
+ | Obstacolul este desenat pe ecran în poziția sa curentă. | ||
+ | |||
+ | Dacă obstacolul ajunge la poziția personajului și acesta nu sare, se detectează o coliziune, jocul se termină și se afișează mesajul "CRASH!" împreună cu scorul. | ||
+ | Dacă obstacolul trece de personaj, scorul crește și, dacă atinge 10 puncte, LED-ul se aprinde. | ||
+ | Viteza obstacolelor crește după atingerea a 10 puncte pentru a crește dificultatea jocului. | ||
+ | |||
+ | Dacă jocul s-a terminat, apăsarea butonului va reseta jocul, alegând din nou aleatoriu între dinozaur și cavaler și repornind totul de la zero. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | {{:pm:prj2024:sseverin:yuji.jpg?200|}} |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | demo: https://www.youtube.com/watch?v=K1f1O7SKSa4 |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | A fost un proiect fun, partea de soft a fost considerabil mai greu de implementat decat partea de hard. | ||
+ | Ma bucur ca il pot folosi mai departe sa ma joc ceva atunci cand raman fara net. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
Line 65: | Line 76: | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
- | <note tip> | + | Nu am intampinat multe probleme in cadrul acestui proiect. Singura chestie a fost ca mi s-a ars led-ul pe care il foloseam pe ultima suta de metri si am fost nevoit sa folosesc led-ul de pe placuta. |
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | + | |
- | </note> | + | |
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | <note> | + | https://www.tinkercad.com/dashboard |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
- | </note> | + | https://www.arduino.cc/en/Guide/ArduinoUno |
- | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||