This is an old revision of the document!
X si 0 LCD Grafic
Introducere
Proiectul consta in implementarea jocului X si 0 pe un LCD grafic, jocul fiind jucat impotriva CPU-ului, iar interactiunea jucatorului cu jocul in sine se va realiza prin butoane. De asemenea, voi incerca sa integrez un scoreboard care sa tina cont de cate ori a castigat jucatorul si de cate ori a castigat CPU-ul.
Ideea mea a plecat de la pasiunea pentru jocuri avuta inca de cand eram mic, si nu de putine ori m-am intrebat cum sunt facute joculetele pe care le tineam in mana cand eram mic.
Descriere generală
Schema bloc reprezinta toate modulele proiectului, descriind modul in care functioneaza.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună 😉.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea *Add Images or other files*. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul *:pm:prj20??:c?* sau *:pm:prj20??:c?:nume_student* (dacă este cazul). *Exemplu:* Dumitru Alin, 331CC → *:pm:prj2009:cc:dumitru_alin*.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe *Resurse Software* şi *Resurse Hardware*.
<html><a class=“media mediafile mf_pdf” href=”?do=export_pdf”>Export to PDF</a></html