Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:rvirtan:xsi0riz [2024/06/01 18:27]
florin.rizea [Bibliografie/Resurse]
pm:prj2024:rvirtan:xsi0riz [2024/06/01 18:32] (current)
florin.rizea [Implementare & flux]
Line 42: Line 42:
 La pornirea jocului, pe ecran vor fi afisate o matrice 3x3, o tabela de scor si un buton de reset. La pornirea jocului, pe ecran vor fi afisate o matrice 3x3, o tabela de scor si un buton de reset.
  
-Pentru fiecare runda se va alterna ordinea de inceput a jucatorilor (intotdeauna va incepe jucatorul 1 prima data, apoi jucatorul 2, etc). Initial, jucatorul 1 va fi reprezentat de simbolul '​X',​ urmand ca la urmatoarea runda acestuia sa ii revina simbolul 'Y'.+Pentru fiecare runda se va alterna ordinea de inceput a jucatorilor (intotdeauna va incepe jucatorul 1 prima data, apoi jucatorul 2, etc). Initial, jucatorul 1 va fi reprezentat de simbolul '​X',​ urmand ca la urmatoarea runda acestuia sa ii revina simbolul 'O'.
 Tabela de scor va fi incrementata in functie de jucatorul castigator, iar in functie de egal, se va sterge matricea, neincrementand niciun scor (evident). La fiecare mutare realizata pe matrice, va fi verificat daca vreun jucator a castigat runda. Tabela de scor va fi incrementata in functie de jucatorul castigator, iar in functie de egal, se va sterge matricea, neincrementand niciun scor (evident). La fiecare mutare realizata pe matrice, va fi verificat daca vreun jucator a castigat runda.
 Butonul de reset va reseta atat matricea, indiferent de stadiul in care este, cat si scorurile jucatorilor,​ precum si ordinea (va incepe jucatorul 1). Pentru ca daca resetam toata aplicatia pentru a o lua de la 0 performanta era una scazuta (practic se reseta tot programul, cu tot cu pornirea LCD-ului, ceea ce dura prea mult), am ales sa colorez pixelii matricii in culoarea fundalului, astfel incat la apasarea butonului '​RESET',​ resetarea va fi instantanee. Butonul de reset va reseta atat matricea, indiferent de stadiul in care este, cat si scorurile jucatorilor,​ precum si ordinea (va incepe jucatorul 1). Pentru ca daca resetam toata aplicatia pentru a o lua de la 0 performanta era una scazuta (practic se reseta tot programul, cu tot cu pornirea LCD-ului, ceea ce dura prea mult), am ales sa colorez pixelii matricii in culoarea fundalului, astfel incat la apasarea butonului '​RESET',​ resetarea va fi instantanee.
pm/prj2024/rvirtan/xsi0riz.1717255629.txt.gz · Last modified: 2024/06/01 18:27 by florin.rizea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0