This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:rvirtan:robert-baceanu [2024/05/25 15:33] robert.baceanu [Software Design] |
pm:prj2024:rvirtan:robert-baceanu [2024/05/25 15:34] (current) robert.baceanu [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 72: | Line 72: | ||
La alegerea opţiunii "Play", jucătorul va avea de eliminat 5 valuri de nave extraterestre, unde fiecare nivel are un grad de dificultate diferit (mai mulţi inamici/inamici mai rapizi). La finalul celor 5 valuri, jucătorul primeşte un mesaj de victorie şi îi este calculat timpul în care a reuşit să elimine inamicii. | La alegerea opţiunii "Play", jucătorul va avea de eliminat 5 valuri de nave extraterestre, unde fiecare nivel are un grad de dificultate diferit (mai mulţi inamici/inamici mai rapizi). La finalul celor 5 valuri, jucătorul primeşte un mesaj de victorie şi îi este calculat timpul în care a reuşit să elimine inamicii. | ||
| | ||
- | Pentru desenarea spaţiului de joc, am împărţit la nivel logic rândurile display-ului în câte două rânduri mai mici, astfel obţinând o hartă de 16x4. La fiecare "frame", este parcursă o matrice de 16x4 a căror valori indică daca spaţiul reprezintă nava jucătorului, o navă extraterestră, un proiectil sau un spaţiu liber. | + | Pentru desenarea spaţiului de joc, am împărţit la nivel logic rândurile display-ului în câte două rânduri mai mici, astfel obţinând o hartă de 16x4. La fiecare "frame", este parcursă o matrice de 16x4 a căror valori indică dacă spaţiul reprezintă nava jucătorului, o navă extraterestră, un proiectil sau un spaţiu liber. |
Logica meniului principal este descrisă în funcţia loop(), care fie afişează meniul curent, fie apelează funcţia play(), unde este implementată logica jocului (funcţie care foloseşte, la rândul ei, alte funcţii menite să modularizeze structura codului pentru a fi uşor de urmărit). | Logica meniului principal este descrisă în funcţia loop(), care fie afişează meniul curent, fie apelează funcţia play(), unde este implementată logica jocului (funcţie care foloseşte, la rândul ei, alte funcţii menite să modularizeze structura codului pentru a fi uşor de urmărit). |