Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:rvirtan:robert-baceanu [2024/05/25 02:29]
robert.baceanu [Concluzii]
pm:prj2024:rvirtan:robert-baceanu [2024/05/25 15:34] (current)
robert.baceanu [Software Design]
Line 70: Line 70:
 La alegerea opţiunii "​Leaderboard",​ jucătorului îi vor fi prezentaţi cei mai buni 3 timpi ai săi. Prima pagină afişează cel mai bun timp, în timp ce a doua pagină afişează timpii de pe locurile 2 şi 3. Atunci când jucătorul se află pe prima pagină, apăsarea butonului joystick-ului îl va întoarce în meniul principal. Clasamentul este stocat sub forma unui fişier text pe cardul SD, iar acesta este suprascris cu noile valori la fiecare actualizare. La alegerea opţiunii "​Leaderboard",​ jucătorului îi vor fi prezentaţi cei mai buni 3 timpi ai săi. Prima pagină afişează cel mai bun timp, în timp ce a doua pagină afişează timpii de pe locurile 2 şi 3. Atunci când jucătorul se află pe prima pagină, apăsarea butonului joystick-ului îl va întoarce în meniul principal. Clasamentul este stocat sub forma unui fişier text pe cardul SD, iar acesta este suprascris cu noile valori la fiecare actualizare.
  
-La alegerea opţiunii "​Play",​ jucătorul va avea de eliminat 5 valuri de nave extraterestre,​ unde fiecare nivel are un nivel de dificultate diferit (mai mulţi inamici/​inamici mai rapizi). La finalul celor 5 valuri, jucătorul primeşte un mesaj de victorie şi îi este calculat timpul în care a reuşit să elimine inamicii.+La alegerea opţiunii "​Play",​ jucătorul va avea de eliminat 5 valuri de nave extraterestre,​ unde fiecare nivel are un grad de dificultate diferit (mai mulţi inamici/​inamici mai rapizi). La finalul celor 5 valuri, jucătorul primeşte un mesaj de victorie şi îi este calculat timpul în care a reuşit să elimine inamicii.
   ​   ​
-Pentru desenarea spaţiului de joc, am împărţit la nivel logic rândurile display-ului în câte două rânduri mai mici, astfel obţinând o hartă de 16x4. La fiecare "​frame",​ este parcursă o matrice de 16x4 a căror valori indică ​daca spaţiul reprezintă nava jucătorului,​ o navă extraterestră,​ un proiectil sau un spaţiu liber.+Pentru desenarea spaţiului de joc, am împărţit la nivel logic rândurile display-ului în câte două rânduri mai mici, astfel obţinând o hartă de 16x4. La fiecare "​frame",​ este parcursă o matrice de 16x4 a căror valori indică ​dacă spaţiul reprezintă nava jucătorului,​ o navă extraterestră,​ un proiectil sau un spaţiu liber.
  
 Logica meniului principal este descrisă în funcţia loop(), care fie afişează meniul curent, fie apelează funcţia play(), unde este implementată logica jocului (funcţie care foloseşte, la rândul ei, alte funcţii menite să modularizeze structura codului pentru a fi uşor de urmărit). Logica meniului principal este descrisă în funcţia loop(), care fie afişează meniul curent, fie apelează funcţia play(), unde este implementată logica jocului (funcţie care foloseşte, la rândul ei, alte funcţii menite să modularizeze structura codului pentru a fi uşor de urmărit).
Line 80: Line 80:
  
 <​note>​ <​note>​
-Mai jos puteţi vedea poze ce surprind stadiul final al proiectului. ​<TODO poze, poate video cu demo>+Mai jos puteţi vedea poze ce surprind stadiul final al proiectului.
 </​note>​ </​note>​
  
 +{{ :​pm:​prj2024:​rvirtan:​robert-baceanu:​stadiu_final.jpeg?​400 |Stadiu final}}
  
 +Piesele folosite în realizarea proiectului (placa de dezvoltare, breadboard-ul,​ modulele joystick şi SD) au fost lipite pe o placă de polistiren. În imagine este surprinsă o sesiune de gameplay.
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
pm/prj2024/rvirtan/robert-baceanu.1716593345.txt.gz · Last modified: 2024/05/25 02:29 by robert.baceanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0