This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2024:rvirtan:marian.irimia2708 [2024/05/23 19:00] marian.irimia2708 |
pm:prj2024:rvirtan:marian.irimia2708 [2024/05/23 20:49] (current) marian.irimia2708 |
||
|---|---|---|---|
| Line 53: | Line 53: | ||
| Buzzer | Buzzer | ||
| - | Micro servomotor | + | Micro servomotor SG90 |
| - | Baterii 9V | + | Baterii de 9V |
| Line 81: | Line 81: | ||
| {{ :pm:prj2024:rvirtan:photo_morse.jpeg?300 |}} | {{ :pm:prj2024:rvirtan:photo_morse.jpeg?300 |}} | ||
| + | |||
| + | **Proiect finalizat:** | ||
| + | |||
| + | {{ :pm:prj2024:rvirtan:final.jpeg?300 |}} | ||
| ===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
| Line 86: | Line 90: | ||
| ====Arduino==== | ====Arduino==== | ||
| - | * Fiecare modul are functia lui, care ruleaza in continuu pana cand jucatorul dezamorseaza bomba, sau pana cand se scurge timpul. | + | * Fiecare modul are functia specifica lui, care ruleaza in continuu pana cand jucatorul dezamorseaza bomba, sau pana cand se scurge timpul. |
| * Principala problema a codului a fost paralelizarea modulelor deoarece dorim ca toate minigame-urile sa fie accesibile in acelasi timp si sa nu limitam jucatorul sa rezolve modulele intr-o anumita ordine. Functiile modulelor au fost scrise in loop-ul din Arduino IDE, iar acestea nu contin functia delay(), functie ce este blocanta pentru aplicatie. Alternativa functiei delay() a fost functia millis() cu ajutorul careia am salvat timpul real al aplicatiei si am planificat aprinderea/stingerea becurilor la anumite perioade de timp. | * Principala problema a codului a fost paralelizarea modulelor deoarece dorim ca toate minigame-urile sa fie accesibile in acelasi timp si sa nu limitam jucatorul sa rezolve modulele intr-o anumita ordine. Functiile modulelor au fost scrise in loop-ul din Arduino IDE, iar acestea nu contin functia delay(), functie ce este blocanta pentru aplicatie. Alternativa functiei delay() a fost functia millis() cu ajutorul careia am salvat timpul real al aplicatiei si am planificat aprinderea/stingerea becurilor la anumite perioade de timp. | ||
| Line 97: | Line 101: | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| - | Recordul meu personal pentru dezamorsarea bombei este de 40 de secunde, din cele 150 de secunde care sunt oferite jucatorului. :-D</note> | + | Recordul meu personal pentru dezamorsarea bombei este de 90 de secunde ramase, din cele 180 de secunde care sunt oferite jucatorului. :-D</note> |
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| Line 110: | Line 114: | ||
| Link cu repo-ul de pe Github: [[https://github.com/Irimiaz/Bomb-Game|GitHub]] | Link cu repo-ul de pe Github: [[https://github.com/Irimiaz/Bomb-Game|GitHub]] | ||
| - | Manualul bombei se gaseste pe linkul de mai sus, sau direct de aici.{{:pm:prj2024:rvirtan:bombgamemanual.pdf|}} | + | Manualul bombei se gaseste pe linkul de mai sus, sau direct de aici.{{:pm:prj2024:rvirtan:bombmanual.pdf|}} |
| </note> | </note> | ||