This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:rvirtan:marian.irimia2708 [2024/05/23 19:00] marian.irimia2708 |
pm:prj2024:rvirtan:marian.irimia2708 [2024/05/23 20:49] (current) marian.irimia2708 |
||
---|---|---|---|
Line 53: | Line 53: | ||
Buzzer | Buzzer | ||
- | Micro servomotor | + | Micro servomotor SG90 |
- | Baterii 9V | + | Baterii de 9V |
Line 81: | Line 81: | ||
{{ :pm:prj2024:rvirtan:photo_morse.jpeg?300 |}} | {{ :pm:prj2024:rvirtan:photo_morse.jpeg?300 |}} | ||
+ | |||
+ | **Proiect finalizat:** | ||
+ | |||
+ | {{ :pm:prj2024:rvirtan:final.jpeg?300 |}} | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Line 86: | Line 90: | ||
====Arduino==== | ====Arduino==== | ||
- | * Fiecare modul are functia lui, care ruleaza in continuu pana cand jucatorul dezamorseaza bomba, sau pana cand se scurge timpul. | + | * Fiecare modul are functia specifica lui, care ruleaza in continuu pana cand jucatorul dezamorseaza bomba, sau pana cand se scurge timpul. |
* Principala problema a codului a fost paralelizarea modulelor deoarece dorim ca toate minigame-urile sa fie accesibile in acelasi timp si sa nu limitam jucatorul sa rezolve modulele intr-o anumita ordine. Functiile modulelor au fost scrise in loop-ul din Arduino IDE, iar acestea nu contin functia delay(), functie ce este blocanta pentru aplicatie. Alternativa functiei delay() a fost functia millis() cu ajutorul careia am salvat timpul real al aplicatiei si am planificat aprinderea/stingerea becurilor la anumite perioade de timp. | * Principala problema a codului a fost paralelizarea modulelor deoarece dorim ca toate minigame-urile sa fie accesibile in acelasi timp si sa nu limitam jucatorul sa rezolve modulele intr-o anumita ordine. Functiile modulelor au fost scrise in loop-ul din Arduino IDE, iar acestea nu contin functia delay(), functie ce este blocanta pentru aplicatie. Alternativa functiei delay() a fost functia millis() cu ajutorul careia am salvat timpul real al aplicatiei si am planificat aprinderea/stingerea becurilor la anumite perioade de timp. | ||
Line 97: | Line 101: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Recordul meu personal pentru dezamorsarea bombei este de 40 de secunde, din cele 150 de secunde care sunt oferite jucatorului. :-D</note> | + | Recordul meu personal pentru dezamorsarea bombei este de 90 de secunde ramase, din cele 180 de secunde care sunt oferite jucatorului. :-D</note> |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Line 110: | Line 114: | ||
Link cu repo-ul de pe Github: [[https://github.com/Irimiaz/Bomb-Game|GitHub]] | Link cu repo-ul de pe Github: [[https://github.com/Irimiaz/Bomb-Game|GitHub]] | ||
- | Manualul bombei se gaseste pe linkul de mai sus, sau direct de aici.{{:pm:prj2024:rvirtan:bombgamemanual.pdf|}} | + | Manualul bombei se gaseste pe linkul de mai sus, sau direct de aici.{{:pm:prj2024:rvirtan:bombmanual.pdf|}} |
</note> | </note> | ||