Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:rvirtan:marian.irimia2708 [2024/05/23 19:00]
marian.irimia2708
pm:prj2024:rvirtan:marian.irimia2708 [2024/05/23 20:49] (current)
marian.irimia2708
Line 53: Line 53:
 Buzzer Buzzer
  
-Micro servomotor+Micro servomotor ​SG90
  
-Baterii 9V+Baterii ​de 9V
  
  
Line 81: Line 81:
  
 {{ :​pm:​prj2024:​rvirtan:​photo_morse.jpeg?​300 |}} {{ :​pm:​prj2024:​rvirtan:​photo_morse.jpeg?​300 |}}
 +
 +**Proiect finalizat:​**
 +
 +{{ :​pm:​prj2024:​rvirtan:​final.jpeg?​300 |}}
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
Line 86: Line 90:
 ====Arduino==== ====Arduino====
  
-  * Fiecare modul are functia lui, care ruleaza in continuu pana cand jucatorul dezamorseaza bomba, sau pana cand se scurge timpul.+  * Fiecare modul are functia ​specifica ​lui, care ruleaza in continuu pana cand jucatorul dezamorseaza bomba, sau pana cand se scurge timpul.
  
   * Principala problema a codului a fost paralelizarea modulelor deoarece dorim ca toate minigame-urile sa fie accesibile in acelasi timp si sa nu limitam jucatorul sa rezolve modulele intr-o anumita ordine. Functiile modulelor au fost scrise in loop-ul din Arduino IDE, iar acestea nu contin functia delay(), functie ce este blocanta pentru aplicatie. Alternativa functiei delay() a fost functia millis() cu ajutorul careia am salvat timpul real al aplicatiei si am planificat aprinderea/​stingerea becurilor la anumite perioade de timp.    * Principala problema a codului a fost paralelizarea modulelor deoarece dorim ca toate minigame-urile sa fie accesibile in acelasi timp si sa nu limitam jucatorul sa rezolve modulele intr-o anumita ordine. Functiile modulelor au fost scrise in loop-ul din Arduino IDE, iar acestea nu contin functia delay(), functie ce este blocanta pentru aplicatie. Alternativa functiei delay() a fost functia millis() cu ajutorul careia am salvat timpul real al aplicatiei si am planificat aprinderea/​stingerea becurilor la anumite perioade de timp. 
Line 97: Line 101:
  
 <note tip> <note tip>
-Recordul meu personal pentru dezamorsarea bombei este de 40 de secunde, din cele 150 de secunde care sunt oferite jucatorului. :​-D</​note>​+Recordul meu personal pentru dezamorsarea bombei este de 90 de secunde ​ramase, din cele 180 de secunde care sunt oferite jucatorului. :​-D</​note>​
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
Line 110: Line 114:
 Link cu repo-ul de pe Github: [[https://​github.com/​Irimiaz/​Bomb-Game|GitHub]] Link cu repo-ul de pe Github: [[https://​github.com/​Irimiaz/​Bomb-Game|GitHub]]
  
-Manualul bombei se gaseste pe linkul de mai sus, sau direct de aici.{{:​pm:​prj2024:​rvirtan:​bombgamemanual.pdf|}}+Manualul bombei se gaseste pe linkul de mai sus, sau direct de aici.{{:​pm:​prj2024:​rvirtan:​bombmanual.pdf|}}
 </​note>​ </​note>​
  
pm/prj2024/rvirtan/marian.irimia2708.1716480051.txt.gz · Last modified: 2024/05/23 19:00 by marian.irimia2708
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0