Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:rvirtan:marian.irimia2708 [2024/05/15 23:59]
marian.irimia2708
pm:prj2024:rvirtan:marian.irimia2708 [2024/05/23 20:49] (current)
marian.irimia2708
Line 52: Line 52:
  
 Buzzer Buzzer
 +
 +Micro servomotor SG90
 +
 +Baterii de 9V
  
  
Line 77: Line 81:
  
 {{ :​pm:​prj2024:​rvirtan:​photo_morse.jpeg?​300 |}} {{ :​pm:​prj2024:​rvirtan:​photo_morse.jpeg?​300 |}}
 +
 +**Proiect finalizat:​**
 +
 +{{ :​pm:​prj2024:​rvirtan:​final.jpeg?​300 |}}
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
 +====Arduino====
  
-<note tip> +  * Fiecare modul are functia specifica lui, care ruleaza in continuu pana cand jucatorul dezamorseaza bomba, sau pana cand se scurge timpul. 
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware): + 
-  * mediu de dezvoltare ​(if any(e.g. AVR StudioCodeVisionAVR) +  * Principala problema a codului a fost paralelizarea modulelor deoarece dorim ca toate minigame-urile sa fie accesibile in acelasi timp si sa nu limitam jucatorul sa rezolve modulele intr-o anumita ordine. Functiile modulelor au fost scrise in loop-ul din Arduino IDE, iar acestea nu contin functia delay(), functie ce este blocanta pentru aplicatie. Alternativa functiei delay(a fost functia millis() cu ajutorul careia am salvat timpul real al aplicatiei si am planificat aprinderea/​stingerea becurilor la anumite perioade de timp.  
-  * librării şi surse 3rd-party ​(e.g. Procyon AVRlib+ 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +  * Pentru randomizarea jocurilor, am creat functii de dificultate, ​care sunt apelate asemenea functiilor specifice modulelor. Acestea verifica in continuu starea actuala a bombei si decide cum ar trebui rezolvate modulele. Codul scris este asemenea instructiunilor din manual. 
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate + 
-</note>+  * Am folosit biblioteca ​ [[https://​www.arduinolibraries.info/​libraries/​liquid-crystal-i2-c|LiquidCrystal_I2C]] pentru LCD. 
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. +Recordul meu personal pentru dezamorsarea bombei este de 90 de secunde ramase, din cele 180 de secunde care sunt oferite jucatorului:-D</​note>​
-</​note>​+
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
-===== Download =====+  * Jocul este destul de dificil, mai ales pentru o prima incercare de a dezamorsa bomba. Dificultatea poate fi controlata direct din codul arduino.
  
-<note warning>​ +  * Pentru a diversifica jocul, se pot adauga oricat de multe module noi sau se pot adauga ​mai multe conditii in manualul bombei.
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).+
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. +===== Download ​=====
-</​note>​ +
- +
-===== Jurnal ​=====+
  
 <note tip> <note tip>
-Puteți avea și o secțiune ​de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. +Link cu repo-ul ​de pe Github: [[https://​github.com/Irimiaz/Bomb-Game|GitHub]]
-</note>+
  
-===== Bibliografie/​Resurse ===== +Manualul bombei se gaseste pe linkul de mai sussau direct de aici.{{:​pm:​prj2024:​rvirtan:​bombmanual.pdf|}}
- +
-<​note>​ +
-Listă cu documentedatasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**.+
 </​note>​ </​note>​
- 
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ 
  
pm/prj2024/rvirtan/marian.irimia2708.1715806758.txt.gz · Last modified: 2024/05/15 23:59 by marian.irimia2708
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0