This is an old revision of the document!


Guess the word/number - Vasilovici Maria

Introducere

Proiectul implementat consta in doua minigame-uri similare, in care utilizatorul trebuie sa ghiceasca fie un numar de 4 cifre, fie un cuvant in limba engleza format din 5 litere.

Primul joc este inspirat din Mastermind (board game), acela folosind culori in loc de cifre. Pentru a ghici numarul generat random, jucatorul poate incerca in mod repetat sa introduca 4 cifre. La fiecare incercare, i se va indica pe display cate dintre cifrele alese sunt in numarul pe care trebuie sa il ghiceasca, si cate dintre acestea sunt si pe pozitia corecta. Numerele generate sunt cuprinse intre 1000 si 9999, avand toate cifrele distincte.

Jocul cu litere se bazeaza pe Wordle, utilizatorul avand doar 6 incercari sa descopere cuvantul. Nu pot fi introduse 5 litere oarecare, luandu-se in considerare doar cuvintele valide in limba engleza. Spre deosebire de primul joc, aici se va stii exact care dintre litere sunt pe pozitia corecta sau nu, cu ajutorul LED-urilor pozitionate deasupra acestora (verde = corect, galben = litera exista in cuvant dar pe alta pozitie, LED stins = litera nu exista in cuvant).

Ambele jocuri au efecte sonore si cate un record asociat numarului cel mai mic de incercari pentru descoperirea numarului, respectiv a cuvantului.

Descriere generală

Ca input, jucatorul se va folosi de cele 10 butoane (cifre de la 0 la 9, avand asociate si cate 3-4 litere fiecare, in stilul telefoanelor cu butoane). Initial, acesta va alege unul dintre cele doua jocuri, apasand pe 1 sau 2, iar apoi pe 0 (folosit si ca un fel de enter). Cuvintele de 5 litere sunt stocate intr-un fisier de pe MicroSD.

Schema bloc

pm/prj2024/rvirtan/maria.vasilovici.1714319648.txt.gz · Last modified: 2024/04/28 18:54 by maria.vasilovici
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0