This is an old revision of the document!
Fântână Arteziană
Introducere
Proiectul este o fântână arteziană cu LED-uri și o pompă de apă, capabilă să ofere un spectacol dinamic de apă și lumină, controlat prin diferite valori ale tensiunii. LED-urile vor putea fi aprinse cât timp este apăsat un buton, iar pe un ecran OLED va fi afișată o săgeată ascendentă sau descendentă, în funcție de presiunea apei, care ori va crește, ori va scade. De asemenea, tot in funcție de modificarea presiunii apei, LED-urile își vor modifica intensitatea.
Proiectul are ca scop prezentarea unei experiențe vizuale captivantă în spațiile publice, combinând frumusețea naturii cu tehnologia modernă. Consider că este util atât pentru alții, oferindu-le o experiență plăcută și relaxantă, cât și pentru mine, dându-mi oportunitatea de a combina pasiunea mea pentru inginerie și design într-un proiect creativ și funcțional.
Descriere generală
Proiectul funcționează astfel:
Se trimite în mod continuu un semnal electric de la PC de care variază crescator de la 0V la 5V, apoi descrescător de la 5V la 0V
În funcție de acesta, pompa de apă va elibera apa sub o presiune diferită
De asemenea, LED-urile vor lumina diferit, în funcție de voltaj, dar doar cât timp este apăsat un buton
Pe ecranul OLED va fi afișată o săgeată ascendentă sau descendentă, în funcție de modificarea tensiunii primite
Hardware Design
Listă de piese utilizate:
Arduino UNO3 ATMega328P
Half Breadboard
Cabluri de conexiune
2 rezistențe de 220 de ohmi
2 LED-uri
Display OLED cu interfață I2C incorporată
Buton
Modul adaptor USB 2.0 Mamă
Pompă de apă
Shema Hardware:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF