This is an old revision of the document!
Calculator de buzunar++
Nume: Negoiță Vlad-Andrei 
Grupa: 331CA
 
Introducere
(acum mult, mult timp…) Eram la ora de fizică și, la o problemă destul de simplă, am ajuns la următoarea expresie de calculat:
$$ x = \frac{0.378 * 0.294 ^ 3 - \sqrt{0.764} * 0.245 ^ 2}{0.532 - 0.654}$$
După două încercări (evident nereușite) de a calcula, am tras concluzia că voi rămâne la calculul simbolic  . Totuși, pentru când un rezultat numeric este important (de exemplu, poate fi interpretat mai departe), e nevoie de o metodă mai robustă decât a bate manual la calculator zeci de cifre. Pentru această situație am creat Calculatorul de buzunar++: un device simplu care, folosind PhotoMath, reduce semnificativ erorile umane în calculele numerice de rutină.
. Totuși, pentru când un rezultat numeric este important (de exemplu, poate fi interpretat mai departe), e nevoie de o metodă mai robustă decât a bate manual la calculator zeci de cifre. Pentru această situație am creat Calculatorul de buzunar++: un device simplu care, folosind PhotoMath, reduce semnificativ erorile umane în calculele numerice de rutină.
 
Descriere generală
Device-ul respectă următoarea secvență de pași:
-  așteaptă primirea unui semnal pentru capturarea unei poze (ex. apăsarea unui buton) 
-  poza este împachetată și, folosing  API- -ul de la PhotoMath, este trimisă pentru a fi descifrată și, eventual, rezolvată 
-  rezultatul este primit și procesat, urmând afișarea pe display-ul LCD al device-ului 
 
Hardware Design
Pentru realizarea acestui proiect, am achiziționat următoarele componente:
Schema electrică:
 
 
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
-  mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) 
-  librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) 
-  algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi 
-  (etapa 3) surse şi funcţii implementate 
 
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
 
Concluzii
Download
Jurnal
04.05 - Adăugarea introducerii, descrierii și a componentelor hardware ce vor fi utilizate
 
Bibliografie/Resurse