Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:rrusu:sabina.popa1603 [2024/05/02 00:50]
sabina.popa1603 [Introducere]
pm:prj2024:rrusu:sabina.popa1603 [2024/05/20 13:22] (current)
sabina.popa1603 [Componente]
Line 2: Line 2:
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
  
-<​note>​ +Jocul clasic de X si 0 primește ​nouă formă, mai colorată în care X este înlocuit de roșu, iar 0 de verde 
-Jocul clasic de X si 0 va fi transpus pe matrice 3x3 realizată din leduri RGBLa începutul jocului ​se va putea alege formatul din cele 2 disponibile ( joc cu un prieten ​/ joc contra AI ). Rezultatul ​jocului va fi afișat pe LCD, acolo unde se va putea vedea și scorul dintre cei doi jucători, alături de alte detali ​necesare.  +Acesta ​se poate juca contra unui prieten ​sau contra AI. 
-</​note>​+Rezultatul ​final este afișat pe LCD, acolo unde se va putea vedea și scorul dintre cei doi jucători, alături de alte detalii ​necesare.  
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
-<note tip> + 
-Jocul clasic de X si 0 va fi transpus pe o matrice 3x3 realizată din leduri RGB. La începutul jocului se va putea alege formatul din cele 2 disponibile ( joc cu un prieten / joc contra AI ). Rezultatul jocului ​va fi afișat pe LCD, acolo unde se va putea vedea și scorul ​dintre ​cei doi jucători, ​alături de alte detali necesare +Jocul clasic de X si 0 va fi transpus pe o matrice 3x3 realizată din leduri RGB. La începutul jocului se va putea alege formatul din cele 2 disponibile ( joc cu un prieten / joc contra AI ). Odată ce ați selectat opțiunea dorită, toate ledurile se vor ilumina în alb. 
-</​note>​+ 
 +Cu ajutorul unui joystick, veți putea naviga printre leduri, iar ledul la care se află joystick-ul ​va lumina în albastru. Prin apăsarea joystick-ului,​ ledul respectiv se va colora în roșu sau verde, în funcție de jucătorul ale cărui rând este. 
 + 
 +În timpul jocului, ​pe ecranul ​LCD se va afișa jucătorul care urmează să facă o mutare, precum ​și numărul de jocuri câștigate de fiecare până în acel moment. Atunci când unul dintre jucători ​câștigănu se vor mai putea face mutări, iar pe ecranul LCD va fi afișat câștigătorul. În același timp, pe leduri se va derula o animație care va anunța câștigătorul.
  
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
 ==== Componente ==== ==== Componente ====
-<note tip>+
   * Arduino UNO   * Arduino UNO
-  * joyStick+  * 5 Butoane ​
   * LCD   * LCD
-  * led RGB +  * 9 leduri ​RGB 
-  * rezistoare +  * 33 rezistori 
-</​note>​+  * 4 74HC595 
 +  * potentiometru 
 +{{:​pm:​prj2024:​rrusu:​pm_circuit.png?​500|}} 
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
- 
-<note tip> 
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware): 
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) 
-  * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi 
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate 
-</​note>​ 
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
- 
-<note tip> 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. 
-</​note>​ 
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
Line 51: Line 46:
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
-<note tip> 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
-</​note>​ 
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. 
-</​note>​ 
- 
-<​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ 
  
pm/prj2024/rrusu/sabina.popa1603.1714600211.txt.gz · Last modified: 2024/05/02 00:50 by sabina.popa1603
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0