This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:rrusu:sabina.popa1603 [2024/05/02 00:50] sabina.popa1603 [Introducere] |
pm:prj2024:rrusu:sabina.popa1603 [2024/05/20 13:22] (current) sabina.popa1603 [Componente] |
||
---|---|---|---|
Line 2: | Line 2: | ||
===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
- | <note> | + | Jocul clasic de X si 0 primește o nouă formă, mai colorată în care X este înlocuit de roșu, iar 0 de verde. |
- | Jocul clasic de X si 0 va fi transpus pe o matrice 3x3 realizată din leduri RGB. La începutul jocului se va putea alege formatul din cele 2 disponibile ( joc cu un prieten / joc contra AI ). Rezultatul jocului va fi afișat pe LCD, acolo unde se va putea vedea și scorul dintre cei doi jucători, alături de alte detali necesare. | + | Acesta se poate juca contra unui prieten sau contra AI. |
- | </note> | + | Rezultatul final este afișat pe LCD, acolo unde se va putea vedea și scorul dintre cei doi jucători, alături de alte detalii necesare. |
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
- | <note tip> | + | |
- | Jocul clasic de X si 0 va fi transpus pe o matrice 3x3 realizată din leduri RGB. La începutul jocului se va putea alege formatul din cele 2 disponibile ( joc cu un prieten / joc contra AI ). Rezultatul jocului va fi afișat pe LCD, acolo unde se va putea vedea și scorul dintre cei doi jucători, alături de alte detali necesare. | + | Jocul clasic de X si 0 va fi transpus pe o matrice 3x3 realizată din leduri RGB. La începutul jocului se va putea alege formatul din cele 2 disponibile ( joc cu un prieten / joc contra AI ). Odată ce ați selectat opțiunea dorită, toate ledurile se vor ilumina în alb. |
- | </note> | + | |
+ | Cu ajutorul unui joystick, veți putea naviga printre leduri, iar ledul la care se află joystick-ul va lumina în albastru. Prin apăsarea joystick-ului, ledul respectiv se va colora în roșu sau verde, în funcție de jucătorul ale cărui rând este. | ||
+ | |||
+ | În timpul jocului, pe ecranul LCD se va afișa jucătorul care urmează să facă o mutare, precum și numărul de jocuri câștigate de fiecare până în acel moment. Atunci când unul dintre jucători câștigă, nu se vor mai putea face mutări, iar pe ecranul LCD va fi afișat câștigătorul. În același timp, pe leduri se va derula o animație care va anunța câștigătorul. | ||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
==== Componente ==== | ==== Componente ==== | ||
- | <note tip> | + | |
* Arduino UNO | * Arduino UNO | ||
- | * joyStick | + | * 5 Butoane |
* LCD | * LCD | ||
- | * led RGB | + | * 9 leduri RGB |
- | * rezistoare | + | * 33 rezistori |
- | </note> | + | * 4 74HC595 |
+ | * potentiometru | ||
+ | {{:pm:prj2024:rrusu:pm_circuit.png?500|}} | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | |||
- | <note tip> | ||
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | ||
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | ||
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | ||
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | ||
- | </note> | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | |||
- | <note tip> | ||
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | ||
- | </note> | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Line 51: | Line 46: | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
- | <note tip> | ||
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | ||
- | </note> | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | <note> | ||
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | ||
- | </note> | ||
- | |||
- | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||