This is an old revision of the document!
Dino Game
Introducere
Acest proiect are rolul de a mima celebrul joc offline “Chrome Dino”, dezvoltat de Google. În acest proiect, jucătorul ghidează un personaj pixelat printr-un peisaj cu derulare laterală, evitând obstacolele pentru a obține un scor mai mare.
Descriere generală
Astfel, utilizatorul va apasa butonul ori de câte ori doreste ca personajul sa efectueze o saritura. Saritura se realizeaza in momentul intalnirii unui obstacol, inainte de potentialul contact cu acesta.
Hardware Design
Listă de piese:
Schema electrică:
Pini utilizați:
Arduino Uno:
GND (GND.1): Conectat la pinul VSS al LCD-ului pentru a furniza legătură la masă (GND).
5V: Conectat la pinul VDD al LCD-ului pentru a furniza alimentare la 5V.
Pin 9 (E): Conectat la pinul E (Enable) al LCD-ului pentru controlul modului de execuție.
Pin 10 (RW): Conectat la pinul RW (Read/Write) al LCD-ului pentru controlul direcției de scriere.
Pin 11 (RS): Conectat la pinul RS (Register Select) al LCD-ului pentru a selecta între date și instrucțiuni.
Pin 12 (V0): Conectat la pinul V0 al LCD-ului pentru a controla contrastul afișajului.
Pin 6 (D4): Conectat la pinul D4 al LCD-ului pentru comunicația în modul 4-bit.
Pin 5 (D5): Conectat la pinul D5 al LCD-ului pentru comunicația în modul 4-bit.
Pin 4 (D6): Conectat la pinul D6 al LCD-ului pentru comunicația în modul 4-bit.
Pin 3 (D7): Conectat la pinul D7 al LCD-ului pentru comunicația în modul 4-bit.
Pin 2: Conectat la butonul pushbutton pentru a detecta apăsarea butonului.
LCD 1602:
VSS: Conectat la GND al Arduino Uno pentru a furniza legătură la masă (GND).
VDD: Conectat la 5V al Arduino Uno pentru a furniza alimentare la 5V.
E (Enable): Conectat la pinul 9 al Arduino Uno pentru controlul modului de execuție.
RW (Read/Write): Conectat la pinul 10 al Arduino Uno pentru controlul direcției de scriere.
RS (Register Select): Conectat la pinul 11 al Arduino Uno pentru a selecta între date și instrucțiuni.
V0: Conectat la pinul 12 al Arduino Uno pentru a controla contrastul afișajului.
D4, D5, D6, D7: Conectate la pinii 6, 5, 4 și 3 ai Arduino Uno pentru comunicația în modul 4-bit.
Buton:
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF