This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2024:rpascale:andrei.nedelcu1503 [2024/05/27 17:25] andrei.nedelcu1503 |
pm:prj2024:rpascale:andrei.nedelcu1503 [2024/05/27 17:40] (current) andrei.nedelcu1503 |
||
---|---|---|---|
Line 29: | Line 29: | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
+ | Mediu de Dezvoltare: Arduino IDE | ||
- | <note tip> | + | Librarii si Surse 3rd-Party: |
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | + | Codul utilizeaza biblioteca LiquidCrystal_I2C.h pentru a facilita interactiunea cu afisajele LCD I2C. Aceasta permite controlul ecranului LCD pentru a afisa mesaje text. |
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | |
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | |
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | |
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | |
- | </note> | + | |
- | ===== Rezultate Obţinute ===== | + | Algoritmi si Structuri Implementate |
+ | Aplicatia implementeaza un sistem de inregistrare si redare a notelor muzicale. Jucatorul poate apasa butoane care corespund unor note muzicale, iar sistemul inregistreaza secventa acestora si o reda ulterior. | ||
- | <note tip> | + | Initializarea LCD-ului: |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | Functia setup() initializeaza afisajul LCD si afiseaza un mesaj introductiv. |
- | </note> | + | |
- | ===== Concluzii ===== | + | Detectarea apasarii butoanelor: |
+ | Functia Detect_button() citeste valoarea analogica de la un pin si determina ce buton a fost apasat. Valorile detectate sunt stocate intr-un array pentru a fi redate ulterior. | ||
+ | |||
+ | Redarea sunetelor: | ||
+ | Functia Play_tone() gestioneaza redarea sunetelor corespunzatoare fiecarui buton apasat. De asemenea, aceasta afiseaza nota curenta pe ecranul LCD si inregistreaza durata fiecarei note. | ||
+ | |||
+ | Surse si Functii Implementate: | ||
+ | setup() | ||
+ | Configureaza initial pinurile, afisajul LCD si afiseaza un mesaj de bun venit. | ||
+ | |||
+ | loop() | ||
+ | Bucleaza continuu pentru a detecta apasarile de buton si a reda notele inregistrate. Comuta intre modurile de inregistrare si redare pe baza starii unui buton. | ||
+ | |||
+ | Detect_button() | ||
+ | Detecteaza ce buton a fost apasat pe baza valorii analogice citite de la un pin si stocheaza aceste informatii in array-uri pentru redare ulterioara. | ||
+ | |||
+ | Play_tone() | ||
+ | Reda sunetul corespunzator butonului apasat si afiseaza nota pe LCD. Inregistreaza durata fiecarei note. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ===== Rezultate Obţinute si Concluzii ===== | ||
+ | Am creat un pian capabl sa inregistreze si sa redea sunetele inregistrare. Proiectul include un ecran LCD pentru afișarea notelor și mesajelor, precum și un buzzer pentru redarea sunetelor. Interfața intuitivă permite utilizatorilor să înregistreze și să redea cu ușurință melodii. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
Line 66: | Line 83: | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | <note> | ||
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | ||
- | </note> | ||
- | |||
- | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> |