This is an old revision of the document!


Memory Game

Introducere

Nume: Mihăicuța Iulia

Grupa: 334CA

Proiectul reprezintă un joc electronic de memorie conceput pentru a furniza o experiență interactivă și educativă.

Scopul acestuia este de a evalua și de a îmbunătății capacitatea de memorare a utilizatorilor, punându-i să reproducă anumite secvențe de lumini într-o succesiune specifică. Utilizatorul va avea atât opțiunea de a alege dificultatea jocului, dar si cea de a înregistra el unele secvențe.

Descriere generală

Module Hardware

- Led-uri - fiecare LED se va aprinde în timpul secvenței; pot fi de diferite culori pentru a adăuga variabilitate vizuală

- Butoane - fiecare buton are un led corespondent

- Microcontroller - platformă hardware care să controleze LED-urile și butoanele

- Buzzer - componentă pentru redarea sunetelor corespondente secvenței

- Afișaj electronic - ecran LCD sau LED pentru afișarea nivelului de dificultate și posibil a altor informații relevante pentru utilizator

- Card SD

Module Software

- Aplicație de control - programul principal care gestionează redarea secvențelor de lumină, interacțiunea cu utilizatorul și logica jocului

- Algoritm de generare a secvențelor - modul care generează secvențele de lumină în funcție de nivelul de dificultate selectat și alți parametri

- Algoritm de evaluare - evaluarea performanței utilizatorului

- Selectare mod joc - selectarea dificultății jocului de către utilizator

- Algoritm înregistrare secvențe - funcționalitate care permite utilizatorului să înregistreze propriile secvențe pentru a fi reduse ulterior în joc

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Listă piese

  • breadboard
  • fire dupont tată-tată
  • Arduino UNO
  • 3 x buton 6x6x6
  • 4 x buton 12x12x6
  • rezistențe 220Ω/1kΩ/10kΩ
  • led roșu/verde/galben/albastru
  • buzzer pasiv
  • adaptor microSD card
  • display LCD 16×2
  • afișaj cu 8 segmente: SA52-11EWA
  • registru de deplasare: CD4094BE

Scheme

Butoane/LED-uri/Buzzer

DataSheet CD4094BE


Implementare Hardware

Software Design

Declarații și inițializări

Biblioteci

  • LCD-I2C.h - folosită pentru controlul unui ecran LCD prin protocolul I2C
  • Wire.h

Definirea pinilor

  • A0 - pin butoane joc
  • A1 - pin butoane meniu
  • 2 - pin buzzer
  • 3, 4, 5, 6 - pini led-uri

Variabile de stare

  • level - nivelul curent al jocului
  • levelInput[6] - inputul utilizatorului pentru secvența de culori
  • position - poziția curentă a inputului utilizatorului

Funcții

Surse

repo github


Codul a fost implementat și testat folosind Arduino IDE

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

17.04.2024 - alegerea temei

20.04.2024 - comandarea pieselor necesare

03.05.2024 - crearea paginii ocw și completarea secțiunilor Introducere și Descriere Generală

12.05.2024 - adăugare listă piese și schemă pentru butoane, led-uri și buzzer

14.05.2024 - completarea secțiunii Hardware Design

22.05.2024 - completarea secțiunii Software Design

TODO - completarea secțiunii Concluzii

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/rpascale/124159.1716358545.txt.gz · Last modified: 2024/05/22 09:15 by iulia.mihaicuta
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0