Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:rpascale:124159 [2024/05/22 09:13]
iulia.mihaicuta [Jurnal]
pm:prj2024:rpascale:124159 [2024/05/27 18:26] (current)
iulia.mihaicuta [Software Design]
Line 102: Line 102:
  
 ===Funcții== ===Funcții==
 +
 +  * //Setup//
 +    * Configurează modurile pinurilor.
 +    * Inițializează LCD-ul.
 +    * Afișează mesajul de start pe LCD.
 +    * Pregătește caracterele personalizate pentru LCD.
 +    * Inițializează afișajul 7-segmente.
 +    * Setează starea inițială a jocului.
 +
 +
 +  * //Show LCD Info//
 +    * Afișează informațiile pe LCD, inclusiv caracterele personalizate
 +
 +  * //Play Buzzer//
 +    * Redă diferite tonuri pentru culori diferite folosind buzzerul.
 +
 +  * //Play Level//
 +    * Redă modelul generat folosind LED-uri și buzzerul
 +    * Ajustează viteza în funcție de dificultate.
 +
 +  * //Loop//
 +    * Ajustare Dificultate:​ Crește sau scade dificultatea pe baza apăsării butoanelor.
 +    * Replay: Rejucă modelul curent dacă butonul de rejucare este apăsat.
 +
 +  * //Display Digit//
 +    * Actualizează afișajul 7-segmente pentru a arăta dificultatea curentă.
 +
 +  * //Fluxul Detaliat//
 +    * Setup: Inițializează componentele și afișează mesajul de start.
 +    * Loop:
 +      * Controlul Dificultății:​ Ajustează dificultatea și o afișează pe afișajul 7-segmente.
 +      * Rejucare Model: Rejucă modelul când butonul de rejucare este apăsat.
 +      * Generarea Modelului: Generează și redă un nou model dacă nu se așteaptă nicio intrare.
 +      * Intrarea Utilizatorului:​ Înregistrează intrarea utilizatorului și oferă feedback. Compară intrarea cu modelul când intrarea este completă.
 +      * Feedback: Oferă feedback de succes sau eroare în funcție de corectitudinea intrării și actualizează starea jocului în mod corespunzător.
 +      * Jocul continuă să ruleze, actualizând modelul și verificând intrarea utilizatorului până când dispozitivul este oprit sau resetat.
 +
  
 ===Surse=== ===Surse===
Line 110: Line 147:
 Codul a fost implementat și testat folosind Arduino IDE Codul a fost implementat și testat folosind Arduino IDE
  
-===== Rezultate Obţinute ​===== +===== Rezultate Obţinute ====
- +
-<note tip> +
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. +
-</​note>​ +
- +
-===== Concluzii =====+
  
-===== Download =====+Am creat un joc interactiv, prin care o persoană își poate antrena memoria. De asemenea jocătorul poate să își dea seama daca se bazează mai mult pe memoria vizuală sau auditivă
  
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. 
-</​note>​ 
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
Line 141: Line 168:
 **22.05.2024** - completarea secțiunii //Software Design// **22.05.2024** - completarea secțiunii //Software Design//
  
-**TODO** - completarea secțiunii //​Concluzii//​ 
 </​note>​ </​note>​
  
pm/prj2024/rpascale/124159.1716358427.txt.gz · Last modified: 2024/05/22 09:13 by iulia.mihaicuta
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0