Sim Racing System

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului:

  • Realizarea unui sistem de simulare pentru curse auto (sim racing) utilizand Arduino. Acest sistem va include un volan, pedale si schimbator.
  • Scopul principal al proiectului este de a oferi o solutie accesibila si personalizabila pentru pasionatii de simulatoare auto.
  • Ideea a pornit din dorința de a avea un sistem de simulare auto accesibil ca pret, dar eficient în functionare.
  • Consider ca acest proiect este util pentru alții deoarece oferă o alternativă economică la sistemele comerciale.
  • Pentru mine, acest proiect reprezintă o oportunitate de a explora tehnologiile Arduino, de a imi dezvolta abilitatile de proiectare și construcție a hardware-ului.

Descriere generală

Module Hardware:

Arduino Leonardo:

  • Utilizat pentru controlul și interfața cu toate celelalte componente hardware.

Force Feedback Steering Wheel:

  • Include senzorii (potențiometru, encoder) pentru detectarea poziției volanului.
  • Comunică cu Arduino pentru a simula feedback-ul de forță în funcție de jocul simulat.

Sim Racing Pedals:

  • Folosește potențiometru analog pentru detectarea pedalelor (accelerație, frână).
  • Comunică cu Arduino pentru a trimite semnale de accelerație și frânare în joc.

Paddle Shifters:

  • Butonii flapsurilor pentru schimbătorul de viteză.
  • Conectați la Arduino pentru a trimite comenzi de schimbare a vitezelor în joc.

BTS7960 Motor Driver:

  • Controlul motorului de simulare (24V, 250W Ebike motor) pentru feedback-ul de forță.
  • Conectat la Arduino pentru a primi comenzi de viteză și direcție.

pm_sim_racing.jpg

Software:

Mediu de dezvoltare:

  • Arduino IDE

Librarii si surse 3rd-party:

  • MMjoy

Hardware Design

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/mdinica/robert_iulian.balan.txt · Last modified: 2024/05/05 22:51 by robert_iulian.balan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0