This is an old revision of the document!
De câțiva ani, airsoft-ul și paintball-ul s-au dezvoltat tehnologic prin adăugarea unor dotări speciale echipamentelor și terenurilor de joc, aducând o notă de realism în experiența de joc. Inspirându-se din strategiile și scenariile din jocul CS:GO, comunitatea a adoptat diverse tactici pentru a aduce o notă de realism în meciuri.
În acest context, proiectul meu se axează pe simularea unei bombe asemănătoare celei din CS:GO, cu scopul de a recrea scenariul de joc “Bomb Defusal”.
Spre deosebire de modelul de bombă clasic, în cadrul proiectului îmi propun ca aceasta să conțină mai multe scenarii de joc pentru a oferi o experiență mai captivantă și diversificată.
Inițial, pe display-ul afișat sunt prezentate cele două scenarii de joc, iar alegerea se face prin intermediul tastaturii matriciale.
În primul scenariu de joc, cel clasic, utilizatorii trebuie să introducă codul de amorsare și timpul folosind tastatura. Pe măsură ce timer-ul scade (afișat pe display-ul I2C), buzzer-ul și LED-urile indică fiecare secundă care trece. Atunci când codul de dezamorsare este introdus greșit, timer-ul scade mai rapid, iar sunetul și lumina emise de buzzer și LED-uri devin și ele mai intense. Cu cât sunt introduse mai multe coduri greșite, cu atât crește ritmul. În final, dacă timpul se scurge complet, bomba explodează, semnalizată printr-un sunet specific din buzzer.
Al doilea scenariu este similar din punct de vedere tehnic. Diferența majoră constă în dezamorsarea bombei, care este realizată prin introducerea unor chei specifice. Pe măsură ce sunt introduse cheile, se captează prezența lor prin intermediul unor senzori, iar timer-ul scade din ce în ce mai rapid. Dezamorsarea are loc doar atunci când toate cheile sunt introduse corect în bombă.
Schema high-level:
Mai jos au fost legate componentele ce tin de timer, buzzer si led-uri, care alcatuiesc modul de joc 1. Led-urile au fost legate la pinii digitali 23, 25 si buzzer-ul la pinul 27, pentru a fi mai aproape de breadboard. S-au adaugat niste rezistente leduirlor pentru a ma asigura ca nu se ard. Display-ul LCD I2C este conectat la pinii SCL, SDA, 5V de pe placuta.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.