This is an old revision of the document!


CSGO-Inspired Airsoft Bomb

Introducere

De câțiva ani, airsoft-ul și paintball-ul s-au dezvoltat tehnologic prin adăugarea unor dotări speciale echipamentelor și terenurilor de joc, aducând o notă de realism în experiența de joc. Inspirându-se din strategiile și scenariile din jocul CS:GO, comunitatea a adoptat diverse tactici pentru a aduce o notă de realism în meciuri.

În acest context, proiectul meu se axează pe simularea unei bombe asemănătoare celei din CS:GO, cu scopul de a recrea scenariul de joc “Bomb Defusal”.

Spre deosebire de modelul de bombă clasic, în cadrul proiectului îmi propun ca aceasta să conțină mai multe scenarii de joc pentru a oferi o experiență mai captivantă și diversificată.

Descriere generală

Inițial, pe display-ul afișat sunt prezentate cele două scenarii de joc, iar alegerea se face prin intermediul tastaturii matriciale.

În primul scenariu de joc, cel clasic, utilizatorii trebuie să introducă codul de amorsare și timpul folosind tastatura. Pe măsură ce timer-ul scade (afișat pe display-ul I2C), buzzer-ul și LED-urile indică fiecare secundă care trece. Atunci când codul de dezamorsare este introdus greșit, timer-ul scade mai rapid, iar sunetul și lumina emise de buzzer și LED-uri devin și ele mai intense. Cu cât sunt introduse mai multe coduri greșite, cu atât crește ritmul. În final, dacă timpul se scurge complet, bomba explodează, semnalizată printr-un sunet specific din buzzer.

Al doilea scenariu este similar din punct de vedere tehnic. Diferența majoră constă în dezamorsarea bombei, care este realizată prin introducerea unor chei specifice. Pe măsură ce sunt introduse cheile, se captează prezența lor prin intermediul unor senzori, iar timer-ul scade din ce în ce mai rapid. Dezamorsarea are loc doar atunci când toate cheile sunt introduse corect în bombă.

Schema high-level:

Hardware Design

Lista de piese:

  • arduino Mega 2560;
  • 2 senzori de culoare TCS230;
  • 4×4 Matrix Keypad Adafruit;
  • Display LCD I2C;
  • led-uri;
  • buzzer;
  • rezistente;
  • breadboard;

Schema electrica:

Asamblarea componentelor:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/mdinica/bianca.dumitru0907.1715589078.txt.gz · Last modified: 2024/05/13 11:31 by bianca.dumitru0907
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0