This is an old revision of the document!
Gameboy
Introducere
Proiectul își propune realizarea unei console de jocuri asemănatoare unui Gameboy.
Descriere generală
Jocurile vor fi afișate pe display-ul OLED, care va comunica cu microcontroller-ul prin protocolul I2C.
Jucătorul se va putea juca prin intermediul butoanelor
Butoanele vor fi conectate la un singur pin, și multiplexate folosind convertorul analog-digital și rezistențe
Modulul FT232RL va fi folosit pentru programarea microcontroller-ului
Hardware Design
Listă de piese:
Microcontroller ATmega328p
Display OLED 0.96” 128x64px
Modul Convertor USB Serial FT232RL
Oscilator cu Quartz 16Mhz
Butoane
Rezistențe
Condensatori
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF