This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2024:mdinica:andrei.boieriu [2024/05/25 23:10] andrei.boieriu [Software Design] |
pm:prj2024:mdinica:andrei.boieriu [2024/05/27 20:50] (current) andrei.boieriu [Rezultate Obţinute] |
||
|---|---|---|---|
| Line 34: | Line 34: | ||
| ===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
| - | + | ** Link Github: ** \\ | |
| - | <note tip> | + | https://github.com/andreiboieriu/Minichess |
| - | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | + | |
| - | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | |
| - | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | |
| - | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | |
| - | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | |
| - | </note> | + | |
| ** Mediu de dezvoltare: ** \\ | ** Mediu de dezvoltare: ** \\ | ||
| Line 50: | Line 44: | ||
| - laboratoarele de UART, ADC si I2C \\ | - laboratoarele de UART, ADC si I2C \\ | ||
| - | ** Descrierea codului: ** \\ | + | ** Descrierea implementării: ** \\ |
| Codul a fost scris în C++, folosind următoarele clase pentru componentele importante: \\ | Codul a fost scris în C++, folosind următoarele clase pentru componentele importante: \\ | ||
| * Uart | * Uart | ||
| Line 100: | Line 94: | ||
| Din meniul principal la apăsarea butonului de start, se va începe jocul, trecând în starea SELECTING_PIECE. Jucătorul selectează apoi o piesă folosind cele 4 butoane din stânga ecranului pentru a naviga prin ele și butonul | Din meniul principal la apăsarea butonului de start, se va începe jocul, trecând în starea SELECTING_PIECE. Jucătorul selectează apoi o piesă folosind cele 4 butoane din stânga ecranului pentru a naviga prin ele și butonul | ||
| - | de start pentru a efectua selecția, trecând în starea SELECTING_MOVE. În această stare jucătorul poate naviga prin mutările posibile și selecta o mutare, sau se poate întoarce în starea anterioara, pentru a selecta altă piesă. După efectuarea unei mutări, jocul trece în starea SELECTING_PIECE, de data aceasta pentru celălalt jucător. Când se ajunge la un șah mat sau o egalitate, jocul trece în starea END_SCREEN, unde este afișat rezultatul jocului. De aici jucătorul poate alege să mai joace o data. | + | de start pentru a efectua selecția, trecând în starea SELECTING_MOVE. În această stare jucătorul poate naviga prin mutările posibile și selecta o mutare, sau se poate întoarce în starea anterioara, pentru a selecta altă piesă. După efectuarea unei mutări, jocul trece în starea SELECTING_PIECE, de data aceasta pentru celălalt jucător. Când se ajunge la un șah mat sau o egalitate, jocul trece în starea END_SCREEN, unde este afișat rezultatul jocului. |
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| - | <note tip> | + | Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=fld-aEfBZQY |
| - | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
| - | </note> | + | |
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||