Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:mdinica:andrei.boieriu [2024/05/25 23:09]
andrei.boieriu [Software Design]
pm:prj2024:mdinica:andrei.boieriu [2024/05/27 20:50] (current)
andrei.boieriu [Rezultate Obţinute]
Line 34: Line 34:
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
- +** Link Github: ​** \\ 
-<note tip> +https://​github.com/​andreiboieriu/Minichess
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware):​ +
-  ​mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) +
-  ​librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) +
-  ​algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +
-  ​(etapa 3) surse şi funcţii implementate +
-</note>+
  
 ** Mediu de dezvoltare: ** \\ ** Mediu de dezvoltare: ** \\
Line 50: Line 44:
 - laboratoarele de UART, ADC si I2C \\ - laboratoarele de UART, ADC si I2C \\
  
-** Descrierea ​codului: ** \\+** Descrierea ​implementării: ** \\
 Codul a fost scris în C++, folosind următoarele clase pentru componentele importante: \\ Codul a fost scris în C++, folosind următoarele clase pentru componentele importante: \\
   * Uart   * Uart
Line 99: Line 93:
   * END_SCREEN   * END_SCREEN
  
-Din meniul principal la apăsarea butonului de start (primul buton din dreapta display-ului), se va începe jocul, trecând în starea SELECTING_PIECE. Jucătorul selectează apoi o piesă folosind cele 4 butoane din stânga ecranului pentru a naviga prin ele și butonul  +Din meniul principal la apăsarea butonului de start, se va începe jocul, trecând în starea SELECTING_PIECE. Jucătorul selectează apoi o piesă folosind cele 4 butoane din stânga ecranului pentru a naviga prin ele și butonul  
-de start pentru a efectua selecția, trecând în starea SELECTING_MOVE. În această stare jucătorul poate naviga prin mutările posibile și selecta o mutare, sau se poate întoarce în starea anterioara, pentru a selecta altă piesă. După efectuarea unei mutări, jocul trece în starea SELECTING_PIECE,​ de data aceasta pentru celălalt jucător. Când se ajunge la un șah mat sau o egalitate, jocul trece în starea END_SCREEN, unde este afișat rezultatul jocului. De aici jucătorul poate alege să mai joace o data.+de start pentru a efectua selecția, trecând în starea SELECTING_MOVE. În această stare jucătorul poate naviga prin mutările posibile și selecta o mutare, sau se poate întoarce în starea anterioara, pentru a selecta altă piesă. După efectuarea unei mutări, jocul trece în starea SELECTING_PIECE,​ de data aceasta pentru celălalt jucător. Când se ajunge la un șah mat sau o egalitate, jocul trece în starea END_SCREEN, unde este afișat rezultatul jocului.
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +Youtube: https://​www.youtube.com/watch?​v=fld-aEfBZQY
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. +
-</note> +
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
pm/prj2024/mdinica/andrei.boieriu.1716667798.txt.gz · Last modified: 2024/05/25 23:09 by andrei.boieriu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0