Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2024:mdinica:andrei.boieriu [2024/05/25 22:58]
andrei.boieriu [Bibliografie/Resurse]
pm:prj2024:mdinica:andrei.boieriu [2024/05/27 20:50] (current)
andrei.boieriu [Rezultate Obţinute]
Line 34: Line 34:
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
- +** Link Github: ​** \\ 
-<note tip> +https://​github.com/​andreiboieriu/Minichess
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware):​ +
-  ​mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) +
-  ​librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) +
-  ​algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +
-  ​(etapa 3) surse şi funcţii implementate +
-</note>+
  
 ** Mediu de dezvoltare: ** \\ ** Mediu de dezvoltare: ** \\
Line 48: Line 42:
 ** Biblioteci și surse 3rd party: ** \\ ** Biblioteci și surse 3rd party: ** \\
 - https://​github.com/​monoclecat/​avr-millis-function pentru funcția millis() \\ - https://​github.com/​monoclecat/​avr-millis-function pentru funcția millis() \\
-- https://​berryarray.itch.io/​chess-pieces-16x16-one-bit pentru design-ul pieselor de șah \\ 
-- https://​github.com/​damianvila/​font-bescii pentru font \\ 
 - laboratoarele de UART, ADC si I2C \\ - laboratoarele de UART, ADC si I2C \\
  
-** Descrierea ​codului: ** \\+** Descrierea ​implementării: ** \\
 Codul a fost scris în C++, folosind următoarele clase pentru componentele importante: \\ Codul a fost scris în C++, folosind următoarele clase pentru componentele importante: \\
   * Uart   * Uart
Line 100: Line 92:
   * SELECTING_MOVE   * SELECTING_MOVE
   * END_SCREEN   * END_SCREEN
 +
 +Din meniul principal la apăsarea butonului de start, se va începe jocul, trecând în starea SELECTING_PIECE. Jucătorul selectează apoi o piesă folosind cele 4 butoane din stânga ecranului pentru a naviga prin ele și butonul ​
 +de start pentru a efectua selecția, trecând în starea SELECTING_MOVE. În această stare jucătorul poate naviga prin mutările posibile și selecta o mutare, sau se poate întoarce în starea anterioara, pentru a selecta altă piesă. După efectuarea unei mutări, jocul trece în starea SELECTING_PIECE,​ de data aceasta pentru celălalt jucător. Când se ajunge la un șah mat sau o egalitate, jocul trece în starea END_SCREEN, unde este afișat rezultatul jocului.
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +Youtube: https://​www.youtube.com/watch?​v=fld-aEfBZQY
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. +
-</note> +
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
Line 121: Line 113:
  
 <​note>​ <​note>​
-  * https://​docs.arduino.cc/​retired/​hacking/​hardware/​building-an-arduino-on-a-breadboard/​+  * https://​docs.arduino.cc/​retired/​hacking/​hardware/​building-an-arduino-on-a-breadboard/ ​\\ 
 +  * https://​berryarray.itch.io/​chess-pieces-16x16-one-bit pentru design-ul pieselor de șah \\ 
 +  * https://​github.com/​damianvila/​font-bescii pentru font \\
 </​note>​ </​note>​
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2024/mdinica/andrei.boieriu.1716667083.txt.gz · Last modified: 2024/05/25 22:58 by andrei.boieriu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0