This is an old revision of the document!


Parcare Rezidnetiala

Introducere

Marinescu Alexandru - 332CA

Poriectul reprezinta o Parcare rezidentiala, care permite accesul, printr-o cu cartela si care afiseaza locurile libere. Locurile libere fiind afisate pe un ecran, iar fiecare loc fiind evidentiat de un led daca este liber sau nu.

Descriere generală

Am gandit acest proiect ca sa evidentiez o utilizare reala a unui astfel de sistem, Arduino o sa se ocupe de fiecare senzor si de fiecare interacțiune intre LCD, senzori, servo-motor si RFID.

Utilizatorii o sa vina, o sa scaneze cardul RFID primit la cumpararea locuintei, daca acesta este valid, se aprinde beculetul si se ridica bariera. De asemenea, pentru eficientizare, gasirea mai simpla a unui loc liber, si evitarea incercarii de parcare cand nu sunt locuri se foloseste de Ecran si led-urile asignate fiecarui loc de parcare.

Aici este diagrama proiectului:

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista de componente:

  • Arduino UNO R3 - microcontrollerul principal care gestioneaza toate componentele și functiile sistemului de parcare
  • Ecran IIC 1602 LCD - afiseaza mesaj daca avem loc liber de parcare
  • RFID MRFC-522 - detecteaza cartela folosita pentru a intra in parcarea rezidentiala
  • Senzori ultrasonici HC-SR04 - decteaza prezenta unei masini in dreptul acestora, fiind montat in proximitatea locului de parcare
  • IC Shift register SN74HC595N 74HC595 - controleaza multiple outputuri folosind doar 3 pini ai microcontrollerului. Am nevoie de el datorita numarului rrelativ mare de device-uri si numarului mic de porturi digitali ai microcontrollerului.
  • ServoMotor SG90 - este folosit pentru a deschide si inchide bariera de intrare in parcare
  • BYJ48 Stepper Motor - folosit pentru a ridica si inchide cealalta bariera de iesire din parcare
  • Buton Pushbutton - folosit pentru a comanda ridicarea barierei de la iesire.

Schema electrica:

Stadiul actual:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/mdinica/amarinescu2409.1716130708.txt.gz · Last modified: 2024/05/19 17:58 by amarinescu2409
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0