This is an old revision of the document!


True or False Game

Introducere

True/False este un joc perfect pentru testarea cunoștințelor într-un mod distractiv! Jocul este bazat pe un concept simplu și cunoscut de toată lumea: întrebări cu răspuns adevărat/fals. Întrebările din diverse domenii fac ca jocul să fie accesibil tuturor, dar totodată păstrează un factor de dificultate adecvat. Acest joc reprezintă deopotrivă un mijloc de învățare și verificare și un joc ce stârnește spiritul competitiv.

Descriere generală

Jocul și modul său de utilizare sunt descrise în continuare. Jucătorul apasă butonul de start. Urmează să îi fie afișate secvențial pe ecranul LCD 10 întrebări. Timpul pentru a răspunde la o întrebare este limitat. Jucătorul poate răspunde la întrebare prin apăsarea butonului de adevărat sau prin apăsarea butonului de fals, după cum consideră. Un răspuns corect este semnalizat sonor prin intermediul buzzer-ului și vizual prin aprinderea unui LED verde. Acesta este punctat în funcție de timpul scurs până la selectarea răspunsului. Un răspuns incorect este semnalizat sonor diferit prin intermediul buzzer-ului și vizual prin aprinderea unui LED roșu. Acesta nu este punctat, dar nici penalizat. La finalul jocului, este afișat scorul final.

Schema bloc a proiectului:

Hardware Design

Piese utilizate:

  • Arduino Uno
  • Ecran LCD 1.8” SPI
  • Buzzer piezoelectric
  • Breadboard 400
  • LED-uri
  • Rezistențe
  • Butoane
  • Fire dupont

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2024/iotelea/maria.tanase0706.1715424578.txt.gz · Last modified: 2024/05/11 13:49 by maria.tanase0706
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0