This is an old revision of the document!
Grupa: 333CD
SafeFuse Simulator oferă o experiență intensă în care o persoană își poate dovedii perspicacitatea și abilitatea de a se descurca sub presiune. Dacă aceasta ajunge cu degetul aproape de un senzor, se va declansa un sunet tulburător, iar din punctul acesta, persoana trebuie să caute în jur indicii pentru a pune parola corectă la tastatură. Tensiunea începe să crească deoarece timpul trece rapid și neintroducerea unei parole corecte va duce la un eșec nemilos. Dacă este introdusă corect parola, sunetul înspăimântător se va oprii, iar lumina verde va strălucii triumfător alături de un mesaj de victorie pe un LCD.
Acesta este un proiect în care va exista un senzor de atingere, care dacă este declanșat, va porni un buzzer, respectiv pe LCD va aparea un anumit timp care se va scurge pana cand este introdusa parola la tastatura.Din acest punct, scopul persoanei care a pus degetul pe senzorul de atingere e de a găsi parola corectă pe care trebuie să o introducă la o tastatură. Dacă parola este corectă se va aprinde un led verde, LCD-ul va arăta un mesaj de victorie, iar buzzer-ul se va oprii. Dacă, în schimb, parola este incorectă, LCD-ul va afișa un mesaj care sa semnifice ca teoretic s-a declansat bomba, iar lumina roșie se va aprinde și buzzer-ul se va oprii.
Functionalitate:
In punctul in care Arduino este conectat la laptop, apare pe LCD un mesaj in care anunta ca e necesara atingerea senzorului pentru a se afla ce se intampla mai departe. In punctul in care senzorul este atins, va aparea un mesaj in care sa anunte ca o sa inceapa numaratoarea inversa, iar dupa apare timpul care cu cat trec secundele, tot descreste, iar buzzer-ul incepe sa-si faca prezenta . Din momentul acesta exista 3 scenarii:
Dupa fiecare scenariu, daca trec cateva secunde se va relua starea initiala a proiectului, acela unde se asteapta atingerea senzorului
Piese utilizate:
Schema electrica:
Implementare hardware fizic:
Ca mediu de dezvoltare am folosit Arduino IDE. Librariile pe care le-am folosit sunt: LiquidCrystal_I2C(acesta este folosit pentru a afisa diferite mesaje pe LCD), Keypad(Acesta l-am ales pentru tastatura matriceala 4×4). Tot codul scris se afla in functiile setup si loop. In setup am initializat LCD ul si am setat diferiti pini ca fiind de intrare sau iesire(senzorul de atingere de input, iar celelalte gen buzzer, led-uri ca output).
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.